Skocz do zawartości

John Deere 6140r


karol19



Rekomendowane komentarze

Ja pisałem o 6R 6130... zerknij wyżej. I w tej klasie porównanie FENDT do JD nie jest na plus dla FENDT.( cena do wyposażenia) . oczywiście moje zdanie. Natomiast tak ja pisałem ciągnik w tym wyposażeniu co chciałem Fendt ponad 500 netto a brak sterowania section control.. i to mnie trochę rozbroiło.A u mnie miał latać z opryskiwaczem ... więc odpuściłem. 6140 ma 6 garów. Ale 500 niekoniecznie. Za 6 garów tez spora dopłata. Tak jak pisałem ciągniki powyżej 200 kucy. To różnica oscyluje w granicach 12 - 18 procent  i tu można sie zastanawiać. w tych niższych segmentach bliżej 30% różniąca jest. Innych marek nie porównywałem. 

16 godzin temu, yacenty napisał:

Czekam na finalna diagnozę, ale już 2 mechaników mówi o kapitalce silnika.

na dniach mam nadzieje ze bede mądrzejszy.

przy dpf i cr bardzo łatwo ukryć poważna usterkę silnika

Skoro wysuwają tezę o kapitalce silnika to czy podali przyczynę przedwczesnego zużycia?

Kapitalka to pojęcie bardzo obszerne. Raz w życiu udało mi się zarżnąć silnik spalinowy. W samochodzie osobowym, zarzynałem go przez ponad 1 rok. Panewki stukały, opiłki latały po silniku, zaczął olej brać jak głupi. I wróć........ nie zarżnąłem go, bo pękł pasek rozrządu silnik 16V kolizyjny. Czyli nie udało mi się w pełni go zatrzeć.

Więc jakaś bajka o kapitalce silnika nie zbyt mnie przekonuje. Jeśli panewki nie stukają, oleju nie bierze, nie wydaje innych dziwnych odgłosów, wody nie pobiera, czy nie puszcza kolorowych dymków.

Stawiam na jakiś bardzo banalny prosty błąd czy awarię małego podzespołu, której nikt nie może zdiagnozować.

 

Mam fajnego jeepa, kiedyś też już pół woj. ni zjeździłem po mechanikach. I tak samo: ,,panie kapitala,, panie silni padł ,,panie wtryski,,

Samochód jedzie jedzie aż tu nagle zgasł. Zatrzymujesz się kręcisz 30 s. i jedziesz dalej.

 

Co się okazało. Zaworek bezpieczeństwa / przeciążeniowy na listwie CR czasami spuszczał z niej ciśnienie. Żaden mechanik nawet ci znawcy jeepów i terenówek nie mieli o nim bladego pojęcia. Znalazłem tą informację na internetowym forum 4x4 , jak jakiś dziadek zegarmistrz z Krakowa ogłosił że trudni się regeneracją tych zaworków za 100zł. Wykręcasz wysyłasz do niego pocztą za 5 dni masz z powrotem naprawione.

 

I tak było wykręciłem zaworek, wysłałem, po 5 dniach wrócił wkręciłem samochód nagle się naprawił.

Zaworek w ASO nie występuje oddzielnie tylko w komplecie z całą listwą CR za 6,5 tys.

 

Także i u ciebie problem za pewne jest prozaiczny tylko weź go znajdź....

3 godziny temu, sumek666 napisał:

To co porownujesz?

Sąsiad szuka czegoś w granicach 170-200 KM

JD 6195M na pełnym wyposażeniu bez przedniego WOM, ale z nawigacją ok 480-500 tys. Zaznaczam, że chodzi o M, a nie o R

Fendt 718 w prawdzie bez nawigacji, ale z podobnym wyposażeniem i wiadomo z elektrozaworami, skrzynia Vario ok 530 tys. 

Jakby do R wziąć skrzynie bezstopniową to wtedy już wiadomo co wziąć. Czerwona felge ;)

 

Więc co JD R na bezstopniówce droższy od Fenda?

Dobrze że czlowiek nie bral 6150m. Osoby od chiptuningu odradzały wybór padł na pume 150  na fullu bez nawi  w tej cenie 1000 mtg i nic.... 

Jedyna wada tego case po 3 latach jaka mi nie pasuje  to ruszanie z 12 biegu maxymalnie.

Yacenty podpytywałeś u kamil niezależny serwisant???

Edytowane przez mtz55

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v