Root Admin yacenty 4160 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Jak tam turbo już wymieniane? Ile poważnych usterek ciągnika? Odnośnik do komentarza
Miastek 35 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Różnią się czymś R od M w budowie silnika i innych podzespołach że są tak awaryjne? Odnośnik do komentarza
Root Admin yacenty 4160 Opublikowano 3 Stycznia 2020 kiedyś premium miało bardziej skomplikowany silnik, jak jest teraz z R i M nie jestem na 100% pewien, ale wydaje mi się ze Rka ma bardziej skomplikowany silnik, bo ma boost i pewnie zaraz nam dojdzie zmienna geometria turbo i pare innych gadzetów przy silniku. Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Akurat turbo poprzednia seria 6120M i 6120R miały identyczne. Tzn. 2 turbo w tym mała ze stałymi łopatkami i duża z ruchomymi Odnośnik do komentarza
Miastek 35 Opublikowano 3 Stycznia 2020 M też ma turbo o zmiennej geometri tak mi się zdaje ale pewności nie mam w przyszłości chciałbym kupić 6R dlatego tak się pytam bo jak dla mnie JD to nadal chyba najprostszy ciągnik 1 2 Odnośnik do komentarza
karol19 25 Opublikowano 4 Stycznia 2020 narazie nic nie wymieniane bo nic się nie dzieje, traktor ma przebieg 1900 godzin Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Jacek swojego sprzedajesz? znalazłem na grosiku, ale to ogłoszenie troche na odpr zrobione Odnośnik do komentarza
Root Admin yacenty 4160 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Czekam na finalna diagnozę, ale już 2 mechaników mówi o kapitalce silnika. na dniach mam nadzieje ze bede mądrzejszy. przy dpf i cr bardzo łatwo ukryć poważna usterkę silnika Odnośnik do komentarza
Mich9 671 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Nalegaj żeby zmierzyli kompresje też bezpośrednio mechanicznie wkręcając manometr we wtryskiwacz. Tak będzie najbezpieczniej, przynajmniej tak mi się wydaje że nie ma co polegać na czujnikach. Odnośnik do komentarza
Bartek933 5463 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Pewnie też oglądałeś filmik z zgiętym korbowodem z valtry w roli głównej? Odnośnik do komentarza
Miastek 35 Opublikowano 4 Stycznia 2020 yacenty ile twój jd ma godzin i jak będziesz wymieniał to na jakiego ? Odnośnik do komentarza
Mich9 671 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Bartek933 napisał: Pewnie też oglądałeś filmik z zgiętym korbowodem z valtry w roli głównej? Wiem jak dzisiaj kasują byle zarobić, nie jest możliwe żeby ciągnik po 2 tyś mth nie miał kompresji, z tego co wiem to duże gospodarstwa z silniki john deera wysyłają do niemiec na kapitalne remonty i nie chcą żeby to u nas robil.Jednak to wszystko jest grubo po 20 tyś mth a nie 2 Odnośnik do komentarza
Root Admin yacenty 4160 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Miastek napisał:yacenty ile twój jd ma godzin i jak będziesz wymieniał to na jakiego ?2070h, a jak będę wymieniał to na coś starszego niż 10lat Odnośnik do komentarza
asmodan28 47 Opublikowano 5 Stycznia 2020 No to grubo... Ja w tym roku kupiłem nowego... 6130R. To mnie nie pocieszyłeś. Co w takim razie kupować? Bo z nowych to chyba już żadnego ☹️ Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Dnia 3.01.2020 o 13:41, sumek666 napisał: Akurat turbo poprzednia seria 6120M i 6120R miały identyczne. Tzn. 2 turbo w tym mała ze stałymi łopatkami i duża z ruchomymi 2 turbiny ale tego problematycznego aktuatora już tam nie ma, przynajmniej nie widzę. Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 5 Stycznia 2020 42 minuty temu, asmodan28 napisał: No to grubo... Ja w tym roku kupiłem nowego... 6130R. To mnie nie pocieszyłeś. Co w takim razie kupować? Bo z nowych to chyba już żadnego ☹️ Nie drogiego i przereklamowanego JD. Jakbym miał kupić erke to zapytałbym ile wyjdzie Fendt. Odnośnik do komentarza
asmodan28 47 Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Sumek w takim samym wyposażeniu 80000 więcej..i co najlepsze w 300 nie masz możliwości dokupienia sterowania section kontrol. W takim razie po co GPS w tym ciągniku ? Skoro nie może sterować sekcjami na opryskiwacza. Jak zapytałem to co możemy z tym zrobić ? Zaproponowali 500. A to już ponad 150 tys więcej. I to mnie popchnęło do JD Edytowane 5 Stycznia 2020 przez asmodan28 Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 5 Stycznia 2020 To co porownujesz? Sąsiad szuka czegoś w granicach 170-200 KM JD 6195M na pełnym wyposażeniu bez przedniego WOM, ale z nawigacją ok 480-500 tys. Zaznaczam, że chodzi o M, a nie o R Fendt 718 w prawdzie bez nawigacji, ale z podobnym wyposażeniem i wiadomo z elektrozaworami, skrzynia Vario ok 530 tys. Jakby do R wziąć skrzynie bezstopniową to wtedy już wiadomo co wziąć. Czerwona felge Odnośnik do komentarza
asmodan28 47 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Ja negocjowałem ceny pomiędzy JD a Fend prawie rok. I niestety była za Duza różnica. Patrząc procentowo nawet. Przy Ciągnikach większej mocy to już jest poziom procentowy dużo mniejszy. Zerknij co wyżej napisałem bo post edytowałem. I jakbym miał kupić ciągnik powyżej 200 kucy to by pewnie padło na FENDT Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 5 Stycznia 2020 300tka jest mniejsza niż 6R. 6140R ma 4 czy 6 cylindrów? Chyba model 500 z Fendta by lepiej pasował. Podobno z dużych ciągników wychodzi najtaniej Claas. Odnośnik do komentarza
karol19 25 Opublikowano 5 Stycznia 2020 yacenty napisał: Wszystko przed tobą zobaczymy jak będzie narazie chodzi jak złoto Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się