Skocz do zawartości

Tylny most Ursus C-4011



A niektórzy twierdzili że zestaw z Zetora. nie będzie pasował i będą problemy z regulacją a tu wszystko ładnie pasuje bez żadnych przeróbek
  • Like 2



Rekomendowane komentarze

7 minut temu, Borekk17 napisał:

atak jest typowo brany od Zetora 7211 numer katalogowy 59112533 producent skropol koła pasują. bez żadnego problemu nie wiem skąd ty masz takie info że nie pasuje i niby co ma tam nie pasować

Zetory tej serii i w górę oryginalnie mają większy atak niż c360 i bardziej wyłożone zęby. Przy takim układzie nie da się ustawić współpracy kół w C360 bo jest inny wałek. Numer katalogowy się zgadza, kasa u producenta w kieszeni też.

Przed chwilą, Borekk17 napisał:

zgadzam się koło jest minimalnie większe ma dłuższe zęby ale bez problemu idzie to wyregulować

W oryginalnie nie idzie bo jest jeszcze większe i trzeba tak mocno wysunąć koło atakujące że nie ma jak zabezpieczyć nakrętki na wałku. Producenci zrobili się cwani i zaczęli produkować psuedo komplety od Zetora pasujące do C360 i takim ruchem klepią zestawy "uniwersalne", trochę za duże do C360 i trochę za małe do Zetora :D  W sklepach w mojej okolicy nawet już tych ori do C360 nie mają tylko proponują te pseudo zetorowskie a ori C360 tylko z Ursusa na zamówienie.

21 minut temu, Borekk17 napisał:

no ja musiałem wysunąć koło atakujące ponad 3mm żeby się zgrało więc ja mam oryginalny zestaw. a nie podróbkę

Skoro to skręciłeś i zabezpieczyłeś nakrętkę to masz podróbę a zrobiłeś to na pewno... Powtarzam, w oryginalne nie da się zabezpieczyć nakrętki na wałku atakującym a wręcz nawet dobrze tego dokręcić bo jest zbyt mało gwintu nawet na pokrycie wszystkich zwoi w nakrętce. Już Ci napisałem że producenci są cwani i "nalypke" z zetorowskim numerem z katalogu każdy głupi może nakleić...

25 minut temu, Borekk17 napisał:

w starym typie jest dwa igiełkowe łożyska po zmierzeniu wszystkiego wyszło że mimo wysunięcia. wałek dalej siedzi w całości na koszyczkach bo miejsca jest tam na tyle więc nic nie będzie osłabione

Czechy widać nie myślą skoro zmienili długość wałka zamiast dorobić dystans. Ale rzeczywiście, wysuwając wałek z łożyska można uznać że wszystko pasuje i jest dobrze😄

przy rozbieraniu było 4 podkładki o łącznej grubości 1.8mm włożone pomiędzy obudowy mi do regulacji troszkę brakowało więc zamiast kilku cienkich. zrobiłem jedną grubą wszystko zostało zmierzone i wyszło że wałek nadal pracuje w obydwu łożyskach więc nic nie zostało osłabione i śmiało wytrzyma tyle co oryginał bez negatywnych skutków Czesi robili wszystko od podstaw jako pierwsi

39 minut temu, Borekk17 napisał:

Czesi robili wszystko od podstaw jako pierwsi

Robili dlatego dali inny wałek a skoro ty dołożyłeś podkładkę i Ci nadal pasują łożyska to masz podróbę a nie zestaw ori z zetora. Spędziłem swego czasu nad tym 2 dni jak to wrzucić do C360 i jest to o czym pisałem. Albo nie ustawisz śladu albo wyjeżdżasz wałkiem z łożyska i inaczej nie będzie. Podtrzymuje to co pisałem wyżej, nie masz oryginału tylko zestaw uniwersalny który w tej chwili wręcz wyparł oryginalne zestawy od C360. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v