Skocz do zawartości

Zetor 6341 i Inter-tech IT1600



Nowy nabytek zdążył dojechać przed świętami :D

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

18 godzin temu, Rolnik7343 napisał:

teraz tak się przypatrzyłem .... tłumik z boku nie zgrał się z turem ?

tłumik zapobiegawczo przerobiłem na oryginał gdyż bałem się że tur nie zdoła go minąć... no i miałem rację bo mocowanie ładowacza odsunięte jest może z 10cm od kabiny. Ale jest już kupiony materiał i będzie tworzona po świętach nowa wersja rury wydechowej :D

17 godzin temu, bears napisał:

Sprzęgło pewnie zadowolone

Zobaczymy ile pociągnie. Myślę że będzie bardziej zadowolone niż to które siedzi w ursusie c-360. A poza tym to "Zetor" więc w porównaniu z JD czy NH koszt wymiany tarczy nie będzie taki drastyczny

51 minut temu, pawlo694 napisał:

 

Zobaczymy ile pociągnie. Myślę że będzie bardziej zadowolone niż to które siedzi w ursusie c-360. A poza tym to "Zetor" więc w porównaniu z JD czy NH koszt wymiany tarczy nie będzie taki drastyczny

myślę że koszt wymiany sprzęgła będzie dokładnie taki sam jak w NH a w jd są sprzęgła mokre, chciałbym obalić kolejny mit że niby zachodnie droższe w naprawach niż zetor, nieprawda za rozpołowienie ciągnika te same pieniądze czy to serwis czy znajomy mechanik sobie zażyczy czy to za df czy nh czy zetor czy belarus a cena części będzie na tym samym poziomie bo wszyscy jadą na sprzęgłach suchych tej saej firmy np. luk-a a nawet jeśli nie to cały koszt się rozchodzi o koszt naprawy cena części to już 2gi temat na podobnym poziomie w każdej marce

Edytowane przez Wojtek026

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v