Wojtek026 76 Opublikowano 19 Grudnia 2019 jaka cena tura jak podłączony jaki rozdzielacz? Odnośnik do komentarza
pawlo694 42 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Skrzynia niestety najgorsza z możliwych czyli 10/2 z prędkością maksymalną 32km/h Cena to 13500zł, wszystko w podstawowej wersji więc nie wiem jaki tu rozdzielacz siedzi. Aczkolwiek nawet na minimalnych obrotach silnika całkiem fajnie to śmiga Odnośnik do komentarza
swiecznik 62 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Nie wiem dlaczego ale z polskich ładowaczy czołowych z intertechu podobają mi się najbardziej :D Odnośnik do komentarza
lukas9559 30 Opublikowano 19 Grudnia 2019 lepszy od metal technika bo można smarować, tylko co zrobić jeśli nawet po wykreceniu kalamitki i wkreceniu wężyka towotnicy nie można smaru wcisnąć gdzie w inne miejsca idzie leciutko Odnośnik do komentarza
tom54321 44 Opublikowano 19 Grudnia 2019 a jakie skrzynie sa najlepsze w seri zetoea 41 ? Odnośnik do komentarza
robi57362 2542 Opublikowano 19 Grudnia 2019 z ciekawości zapytam tabliczke znamionowa ma? numery jakieś są? u mnie lipna naklejka do połowy myjka ściągnięta bez numerów a do rozliczenia MR zdjęcie tabliczki potrzebne 😯 Odnośnik do komentarza
pawlo694 42 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Skrzynia to myślę że taka która rozpędzi ciągnik do 40km/h i ma rewers. I nie wiem czy w tej serii były montowane skrzynie z 12 przełożeniami czy takie cuda robili dopiero w Proximie. Ale zdecydowanie przydałoby się coś więcej niż tylko 10 biegów do przodu. Tabliczka jest a na niej wszystko wpisane markerem jak jeździłem oglądać to tylko kilka ładowaczy na placu miało wpisane jakieś numery, czuję że od stycznia będą tam wpisywać rok produkcji jako 2020, mimo że stoją już kilka miesięcy na placu u dealera Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2019 Przed chwilą, tom54321 napisał: a jakie skrzynie sa najlepsze w seri zetoea 41 ? z rewersem i wzmacniaczem mechanicznym (w opcji w większości eksportowych) chyba 20x20 było a czy szybka to nie wiem jak tam zegary do25km/h pytaj tego co z AF nigdy nie złazi @Rolnik7343 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2019 My mamy 7341, skrzynia 10/2, 40km/h. Tylko zeby osiagnac te 40 to trzeba by silnik krecic az do 2500obr. Odnośnik do komentarza
pawlo694 42 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Czyli ogólnie zetorowskie skrzynie nie są zbyt dobrze przemyślane w tej serii, przynajmniej pod względem ekonomicznej jazdy Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Grudnia 2019 15 godzin temu, rogaliq napisał: z rewersem i wzmacniaczem mechanicznym (w opcji w większości eksportowych) chyba 20x20 było a czy szybka to nie wiem jak tam zegary do25km/h pytaj tego co z AF nigdy nie złazi @Rolnik7343 gdzie zegar 25km/h ? ja mam na obrotomierzu ponad 35km/h nie pamiętam ile dokładnie a rewers był mechaniczny po lewej stronie przy siedzeniu Odnośnik do komentarza
tom54321 44 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Rolnik7343 jaka masz skrzynie w swoim i jak oceniasz ten ciągnik? Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Grudnia 2019 skrzynia 35km/h a ciągnik bardzo dobry mimo że to tylko 80km z groszem to daje rade z maszynami do których wypadało by chociaż te 100km mieć, ogólnie wytrzymała konstrukcja ... ma już nakręcone 8200 mth i wszystko się trzyma Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Grudnia 2019 zwykła 10+2 ale przydało by się chociaż po jednej połówce na każdym biegu, szczególnie przy pracy na nierównych polach Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Grudnia 2019 ja mam 7341 z 2004r , 85 km wersja turbo intercooler , wzmocniony podnośnik , skrzynia 30km /h , rewers z lewej strony , wzmacniacz momentu pneumatycznie włączany, używam bardzo mało kiedy bo nie czuje potrzeby, orze się 2 biegiem i czy górka czy nie idzie jak wariat. aktualnie nabite 2450mtg. Do ciężkich prac polecam Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Przy pługu to jeszcze tak nie potrzebne ale przy agregacie uprawowo-siewnym już by się przydało jak pole jest pod górę a później na płasko to trzeba biegami "operować" No to 2 lata młodszy bo mój 2002 rok Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Rolnik7343 Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3342 Opublikowano 20 Grudnia 2019 I pewnie parę tysięcy motogodzin też młodszy.😉 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Grudnia 2019 Przed chwilą, zetorlublin7341 napisał: ja mam 7341 z 2004r , 85 km wersja turbo intercooler pokaż ten intercooler bo nie wierze , chyba że to chłyt marketingowy zza południowo zachodniej granicy Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) @zetorlublin7341 jestes pewien, ze masz 85km ? Bo ja myslalem, ze wszystkie 7341 maja 80km (w sumie to nawet niepelne 80) ? Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Mares Odnośnik do komentarza
Wojtek026 76 Opublikowano 20 Grudnia 2019 netto czy brutto 13,5tyś? cena z konstrukcją wsporczą? Odnośnik do komentarza
krzysio22 1003 Opublikowano 20 Grudnia 2019 lukas9559 napisał:lepszy od metal technika bo można smarować, tylko co zrobić jeśli nawet po wykreceniu kalamitki i wkreceniu wężyka towotnicy nie można smaru wcisnąć gdzie w inne miejsca idzie leciutkoBo pozycja tura uniemozliwia wejscie smaru, poruszaj turem gora dół podczas smarowania i powinien dać sie wcisnąć. Przynajmniej tak mialem w stollu Odnośnik do komentarza
pawlo694 42 Opublikowano 20 Grudnia 2019 2 godziny temu, Wojtek026 napisał: netto czy brutto 13,5tyś? cena z konstrukcją wsporczą? oczywiście netto. Cena razem z konstrukcją wsporczą i montażem, myślę że jeden z najtańszych na rynku Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się