Skocz do zawartości

New Holland T7.230



W końcu jestem w pełni zadowolony z pracy skrzyni AC, wystarczyła inicjalizacja oprogramowania skrzyni dzięki czemu traktor stał się bardzo żwawy. Przy okazji została zmieniona moc na 270 km, a to wszystko za sprawą firmy MST (Mappatori Support Team)




Rekomendowane komentarze

13 godzin temu, mk9422 napisał:

Te 90 km z powietrza się nie weźmie więc spalanie podskoczy dość znacznie.  

Chociaż wydaje mi się że dużo podnieśli.  Zazwyczaj się podnosi koło 20% 

Mowa o silniku 6.8 i miejmy świadomość co może a zarazem potrafi FTP 

Mając na uwadze fakt znajomości konstrukcji silnika nie tylko moment obrotowy decyduje o  pracy , mocy silnika 

Na tą czynność ma wpływ bardzo dużo innych oddziałmwywań jak np : faza jako podstawa i dawka masy powietrza dwa mowa o silniku konstrukcji diesel 🤔😉

Jeśli mogę jeszcze coś wyjaśnić zapraszam do zadawania pytań . 

 

Pietras892 napisał:

To teraz pługi porwiesz😁

Teraz to by się przydała skiba więcej lub dwie 😂

lolq1660 napisał:

Łysy robił? 😉Jak cenowo wychodzi przy innych firmach?
Łysy robił? 😉Jak cenowo wychodzi przy innych firmach?

Cenowo porównywalnie, tylko że tu facet zna się na tym co robi a nie tylko wgrywa program. Budowę ciągników zna bardzo dobrze, posprawdzał przy okazji akumulatory gazowe, a w 2 traktorze miałem problem ze zrywającą się linką gazu to mi to naprawił.

simpleNICKpl napisał:

eco bajery wyłączałeś?

Tak ale w każdej chwili mogę je włączyć

27 minut temu, Firewall88899 napisał:

moc bierze się z powietrza i odpowiedniej dawki paliwa. często zmniejsza się dawkę paliwa A zwiększa powietrza.

Wynika z tego że producenci ciągników specjalnie ustawiają dawki tak aby najmniejszy model palił jak najwięcej a największy jak najmniej? Cuda :) rozglądam się za 150 km ciagnikiem ale widzę że trzeba brać 250 km może wyprodukuje mi paliwo :-D.  Koledze od zdjęcia  może spalił mniej na ha bo wcześniej miał podpięty na wyrost pług i ciągnik chodził na max obciążeniu.  Pytanie czy ma tylko jedna maszynę na wyrost.  Bo jeśli inne będa za małe to będzie spalal dużo więcej teraz niż wcześniej.  A te mniejsze spalanie wzięło się pewnie z obciążenia silnika na poziomie 70% gdzie wcześniej może było koło 100%. I z szybszego wykonania pracy.  Co najważniejsze jest to spalanie na ha a nie na godzinę.  Na godzinę po podniesieniu mocy trzeba będzie pewnie 2-3 litry lekko mu dołożyć. 

34 minuty temu, mk9422 napisał:

Wynika z tego że producenci ciągników specjalnie ustawiają dawki tak aby najmniejszy model palił jak najwięcej a największy jak najmniej? Cuda :) rozglądam się za 150 km ciagnikiem ale widzę że trzeba brać 250 km może wyprodukuje mi paliwo :-D.  Koledze od zdjęcia  może spalił mniej na ha bo wcześniej miał podpięty na wyrost pług i ciągnik chodził na max obciążeniu.  Pytanie czy ma tylko jedna maszynę na wyrost.  Bo jeśli inne będa za małe to będzie spalal dużo więcej teraz niż wcześniej.  A te mniejsze spalanie wzięło się pewnie z obciążenia silnika na poziomie 70% gdzie wcześniej może było koło 100%. I z szybszego wykonania pracy.  Co najważniejsze jest to spalanie na ha a nie na godzinę.  Na godzinę po podniesieniu mocy trzeba będzie pewnie 2-3 litry lekko mu dołożyć. 

witam 

tak dziwnie się składa , mamy silnik 6.8 175 km skrzynia 16  , mamy silnik 4.5 140 km skrzynia DD ok 

Pytanie brzmi dlaczego 6.8 litra pali mniej ? 
To co ma wpływ na spalanie te nie dawka lecz rezerwa momentu obrotowego .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v