Anetka1 255 Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) ciekawe kiedy beda dziury w tłokach a wstaw jeszcze turbo to i wał peknie albo tłok bokiem wyjdzie Edytowane 4 Listopada 2019 przez Anetka1 Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 4 Listopada 2019 Ciężko mi zrozumieć jak zwiększenie dawki paliwa może zwiększyć moc. Zawsze myślałem że to idzie w parze z powietrzem a tego sobie śrubką nie można dodać... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Listopada 2019 pompa była naprawiana i ustawiana u pompiarza z blisko 30-to letnim doświadczeniem więc chyba zna się na rzeczy, a silnik który mam fabrycznie ma 65 KM i ten sam silnik występuje jako 68KM a koncząc chyba na 75 więc zwiększenie dawki nie powinno mu zaszkodzić Odnośnik do komentarza
rsiejka 61 Opublikowano 4 Listopada 2019 Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Listopada 2019 no tak teraz to już nikomu nie powiem że moja renówka pali mniej od c-360 Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 4 Listopada 2019 a dopływ powietrza zwiększony ? inaczej tylko będzie kopcić,i robić nadmierny przepal Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Listopada 2019 rsiejka napisał:Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Listopada 2019 Tomsonxl napisał: pompa była naprawiana i ustawiana u pompiarza z blisko 30-to letnim doświadczeniem więc chyba zna się na rzeczy, a silnik który mam fabrycznie ma 65 KM i ten sam silnik występuje jako 68KM a koncząc chyba na 75 więc zwiększenie dawki nie powinno mu zaszkodzić Tylko ze wzrostem mocy musi iść większy filtr powietrza, który ma większą przepustowość. Odnośnik do komentarza
rsiejka 61 Opublikowano 5 Listopada 2019 mraukot napisał:rsiejka napisał:Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku.Czyli poluzowac te 3 nakretki, i minimalnie pociagnac jakby do siebie/ na zawnatrz gore pompy. Duzy skok sie przy tym robi? Milimetr, dwa? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Listopada 2019 no jeśli chodzi o kopcenie to powiem szczerze że nie kopci dzwięk silnika jest nie do poznania silnik wkręca się na obroty tak żwawo że jak deptać po gazie to kołysze całym ciągnikiem na boki.może pompiarz ustawił graniczną dopuszczalną dawkę paliwa która jeszcze nie potrzebuje większej dawki tlenu bo większa dawka pewnie już wymaga turbodoładowania jestem zadowolony. więcej wypije ON ale do tej pory wydawało mi się że pali całe nic to teraz będzie jeszcze do wytrzymania wydaje mi się że silniki MWM są mega oszczędne w porównaniu do mocy i momentu obrotowego Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Listopada 2019 rsiejka napisał:mraukot napisał:rsiejka napisał:Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku.Czyli poluzowac te 3 nakretki, i minimalnie pociagnac jakby do siebie/ na zawnatrz gore pompy. Duzy skok sie przy tym robi? Milimetr, dwa?Tak, popuszczasz te 3 nakrętki i obracasz pompę przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, żeby opóźnić zapłon. Jeśli chcesz ustawiać tylko "na słuch", to przekręcaj pompę o jak najmniejszy skok, np. 1 mm. Odnośnik do komentarza
18mateo18 0 Opublikowano 9 Listopada 2019 Kolego jakie miałeś objawy uszkodzonej głowicy w pompie bo moja renia tak jakby przerywala dziwnie w granicy 1500 obr pompe oddałem do pompiarza wymienił tylko te łopatki. Jaki miałeś koszt naprawy pompy jeśli można wiedzieć? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Listopada 2019 rozgrzany trudno odpalał trzeba czasem było kręcić z 15sek aby załapał i to samo w lecie jak stał na upale i pompa była nagrzana od słońca.a jak polałem pompę zimną wodą to zapalał od razu.nowa głowiczka i regulacja 750zł i 4x wtryski po 125zł z ustawieniem razem 1250zł miałem szczęście bo akurat moja pompa jest "dwutłoczkowa" bo jak głowiczka byłaby czterotłoczkowa to sama pompa wyniosłaby grubo ponad tysiaka Odnośnik do komentarza
18mateo18 0 Opublikowano 9 Listopada 2019 (edytowane) Acha bo mój odpala ładnie tylko tak jakby falowaly mu obroty na 1500 obr tak jak by ktoś gazu dodawał i puszczal.Tylko że ja mam 110.54 Edytowane 9 Listopada 2019 przez 18mateo18 Odnośnik do komentarza
michalll2532 66 Opublikowano 1 Marca 2020 w mojej Reni 106.54 koszt naprawy pompy Stanadyne 3300 wyniosla Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się