Skocz do zawartości

RENAULT


Gość
  • 2944 wyświetleń

pompa po wymianie głowicy,dawka paliwa zwiększona o 20% i nowe wtryski Delphi CAV i Renówką miota jak szatan:)


Rekomendowane komentarze

ciekawe kiedy beda dziury w tłokach a wstaw jeszcze turbo to i wał peknie albo tłok bokiem wyjdzie

Edytowane przez Anetka1
Odnośnik do komentarza

Ciężko mi zrozumieć jak zwiększenie dawki paliwa może zwiększyć moc. Zawsze myślałem że to idzie w parze z powietrzem a tego sobie śrubką nie można dodać...

Odnośnik do komentarza

pompa była naprawiana i ustawiana u pompiarza z blisko 30-to letnim doświadczeniem więc chyba zna się na rzeczy, a silnik który mam fabrycznie ma 65 KM  i ten sam silnik występuje jako 68KM a koncząc chyba na 75 więc zwiększenie dawki nie powinno mu zaszkodzić

Odnośnik do komentarza

Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.

Odnośnik do komentarza
rsiejka napisał:

Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.

Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Tomsonxl napisał:

pompa była naprawiana i ustawiana u pompiarza z blisko 30-to letnim doświadczeniem więc chyba zna się na rzeczy, a silnik który mam fabrycznie ma 65 KM  i ten sam silnik występuje jako 68KM a koncząc chyba na 75 więc zwiększenie dawki nie powinno mu zaszkodzić

Tylko ze wzrostem mocy musi iść większy filtr powietrza, który ma większą przepustowość.

Odnośnik do komentarza
mraukot napisał:

rsiejka napisał:

Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.

Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku.

Czyli poluzowac te 3 nakretki, i minimalnie pociagnac jakby do siebie/ na zawnatrz gore pompy. Duzy skok sie przy tym robi? Milimetr, dwa?

Odnośnik do komentarza

no jeśli chodzi o kopcenie to powiem szczerze że nie kopci dzwięk silnika jest nie do poznania silnik wkręca się na obroty tak żwawo że jak deptać po gazie to kołysze całym ciągnikiem na boki.może pompiarz ustawił graniczną dopuszczalną dawkę paliwa która jeszcze nie potrzebuje większej dawki tlenu bo większa dawka pewnie już wymaga turbodoładowania jestem zadowolony. więcej wypije ON ale do tej pory wydawało mi się że pali całe nic to teraz będzie jeszcze do wytrzymania wydaje mi się że silniki MWM są mega oszczędne w porównaniu do mocy i momentu obrotowego

Odnośnik do komentarza
rsiejka napisał:

mraukot napisał:

rsiejka napisał:

Jezeli w mf 3 garowym pompe przekrece przez gore delikatnie w strone silnika to bedzie mial dzwiek miekki czy twardszy? Po remoncie wydaje mi sie ze twardszy dzwiek ma niz przed. Wczesniej jak lecialo sie na full obrotow to silnika nie bylo wogole slychac a teraz slychac jakby taki fajny rechot cos jak w starze. Na pelnych fajnie jest, z obciazeniem jeszcze lepiej, ale na wolnych to straszne walenie.

Twardszy, bo zwiększysz kąt wyprzedzenia wtrysku.

Czyli poluzowac te 3 nakretki, i minimalnie pociagnac jakby do siebie/ na zawnatrz gore pompy. Duzy skok sie przy tym robi? Milimetr, dwa?

Tak, popuszczasz te 3 nakrętki i obracasz pompę przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, żeby opóźnić zapłon. Jeśli chcesz ustawiać tylko "na słuch", to przekręcaj pompę o jak najmniejszy skok, np. 1 mm.

Odnośnik do komentarza

Kolego  jakie miałeś objawy uszkodzonej głowicy w pompie bo moja renia tak jakby przerywala dziwnie w granicy 1500 obr pompe oddałem do pompiarza  wymienił tylko te łopatki. Jaki miałeś koszt  naprawy pompy jeśli można wiedzieć?

Odnośnik do komentarza

rozgrzany trudno odpalał trzeba czasem było kręcić z 15sek aby załapał i to samo w lecie jak stał na upale i pompa była nagrzana od słońca.a jak polałem pompę zimną wodą to zapalał od razu.nowa głowiczka i regulacja 750zł i 4x wtryski po 125zł z ustawieniem razem 1250zł miałem szczęście bo akurat moja pompa jest "dwutłoczkowa" bo jak głowiczka byłaby czterotłoczkowa to sama pompa wyniosłaby grubo ponad tysiaka

Odnośnik do komentarza

Acha  bo mój odpala ładnie tylko tak jakby falowaly mu obroty na 1500 obr tak jak by ktoś gazu dodawał i puszczal.Tylko że ja mam 110.54

Edytowane przez 18mateo18
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v