mareknh 40 Napisano Październik 31, 2019 Zaawansowany 40 851 Fajny pomysl, jaki koszt? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
legro6 9 Napisano Październik 31, 2019 Nowicjusz 9 21 Koszt przeróbki ok 4tys Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 1, 2019 Szacun, zarówno za pomysł jak i wykonanie 👏 👍 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marecki2922 522 Napisano Listopad 1, 2019 Zaawansowany 522 1764 👍 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
niesmiertelny88 183 Napisano Listopad 1, 2019 Zaawansowany 183 361 👏 Brawo Ty 👏 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Genius9872 401 Napisano Listopad 1, 2019 Zaawansowany 401 3572 Nie zły patent 😁 widziałem już takie cuda , jeden ruski przerobiony jak twój, a drugi to c330 , ciekawe zabawki 😁 do takich przeróbek to najlepiej mieć coś bez papierów 😅 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koper88 60 Napisano Listopad 1, 2019 Zaawansowany 60 431 Tylko moim znadniem jedynka do tyłu w ruskim jest za szybka do niektórych robót Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 1, 2019 (edytowany) 1 godzinę temu, Genius9872 napisał: do takich przeróbek to najlepiej mieć coś bez papierów 😅 np 12stke bez napędu ,na żywca do mostu maszt z widlaka 3 tonowego uczepić , na to euroramkie na widła i heja nazad , był gdzieś kiedyś jak to niektórzy pamiętają "twin trac dla ubogich" do ciężkiej serii ,takie cus by może miało racje bytu Edytowano Listopad 1, 2019 przez Gość Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Bartek933 5409 Napisano Listopad 1, 2019 Zaawansowany 5409 19524 Z czego jest maszt czy tam wysięgnik? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
legro6 9 Napisano Listopad 1, 2019 Nowicjusz 9 21 Wysięgnik jest zrobiony samemu z profila grubosciennego Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8017 Napisano Listopad 2, 2019 Uziu92 8017 20635 koper88 napisał:Tylko moim znadniem jedynka do tyłu w ruskim jest za szybka do niektórych robótodpalasz silnik w drugą stronę i masz do tyłu tyle biegow co do przodu 😁 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koper88 60 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 60 431 ??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 2, 2019 (edytowany) 9 godzin temu, Uziu92 napisał: odpalasz silnik w drugą stronę i masz do tyłu tyle biegow co do przodu 😁 a doopa bo jak było 8 w przód a sześc w tył to bedzie odwrotnie a nie tyle samo Edytowano Listopad 2, 2019 przez Gość Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koper88 60 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 60 431 Nie da się chyba odpalić silnika odwrotnie. To nie dwusuw. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie jakichś kół 24 cale i wtedy kosztem prędkości maksymalnej można uzyskać w miare satysfakcjonujące przełożenia w niskich zakresach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sebastian123339 158 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 158 1594 bardzo fajna sprawa patrząc na ceny 'gotowych' ładowarek podobnego gabarytu , troche bardziej zadbać o wygląd obciążnik inny kabina i prawie jak oryginalna sam bym coś taniego przygarnął Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8017 Napisano Listopad 2, 2019 Uziu92 8017 20635 koper88 napisał:Nie da się chyba odpalić silnika odwrotnie. To nie dwusuw. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie jakichś kół 24 cale i wtedy kosztem prędkości maksymalnej można uzyskać w miare satysfakcjonujące przełożenia w niskich zakresachda się uwierz mi 😁 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koper88 60 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 60 431 Podziel się swoimi myślami bo moje chyba tak daleko nie sięgają.😉 Pompy: wtryskowa, oleju i hydrauliczna będą mieć odwrotne obroty, rozrząd chyba też trudno byłoby zgrać. I po wszystkim ładowarka "do przodu" bedzie mieć biegi redukcyjne za to do tyłu i tak będzie stosunkowo szybka jedynka. A i wajchowania biegami byłoby mnóstwo bo rewers byłby mało użyteczny w takiej konfiguracji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 5859 16632 wystarczy w skrzyni coś poprzekładać i biegi są odwrotnie tzn. do tyłu (teraz do przodu) masz więcej biegów a do przodu mniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 2, 2019 35 minut temu, koper88 napisał: Podziel się swoimi myślami bo moje chyba tak daleko nie sięgają. moje tez nie ale może jest coś o czym nie wiemy 53 minuty temu, Uziu92 napisał: da się uwierz mi 😁 21 minut temu, Rolnik7343 napisał: wystarczy w skrzyni coś poprzekładać to bardziej niż pewne ale Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
legro6 9 Napisano Listopad 2, 2019 Nowicjusz 9 21 Biegi pasują akurat do większosci prac.Jest to pierwsza wersja z dwoma lewarkami od biegow + dorobiony rewers przy kierownicy. 8 biegow do tyłu i 6 do przodu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 2, 2019 Nieźle wygląda. W pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś model. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koper88 60 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 60 431 Posiadam władka z '80r z jedną dźwignią. Nie wiem jak z przełożeniami w wersjach z dwoma ale u mnie jedynka jest za szybka do takich manewrów jak praca z ładowaczem. Tutaj potrzeba wolnego biegu żeby można było wydajnie używać hydrauliki a do tego potrzebne są wyższe obroty silnika. Oczywiście to tylko moje zdanie i właściciel ładowarki ze zdjęcia ani ktokolwiek inny nie musi się ze mną zgadzać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebe1033 397 Napisano Listopad 3, 2019 Zaawansowany 397 7148 silniki w ciągnikach stare spokojnie mogą w drugą stronę chodzić , tylko pewnie nie za długo bo smarowania nie ma ... Kiedyś 7211 cofałem pod górę z ładunkiem 5 t i zdechł ale zanim zachamowałem to już w drugą stronę chodził , znajomy mówił coś o 255 też w drugą stronę bo spaliny filtrem uchodziły A co zmiany biegów żeby te co do przodu i tyłu zamienić , żaden problem jak miejsce jest w moście i możliwość koło ataku z wałkiem musi być na środku zazębione,to po prostu koło przestawić z lewej na prawą czy odwrotnie od przekładni kątowej (koło stożkowe z talerzowym) znaczy te z mechanizmem różnicowym obrócić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 3, 2019 @sebe1033 wszystko w drugą strone chodzi , wiatrak wydmuchuje powietrze na chodnicę , pompa oleju ciągnie z układu i pompuje do skrzyni olej co do mechanizmu różnicowego to może i sie da ale kosztem braku/demontażu blokady dyfra Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się