Skocz do zawartości

Ursus 8014H



HATTATOWO.... Kolejny pacjent. Brak reakcji podnośnika....




Rekomendowane komentarze

Dnia 4.10.2019 o 08:19, Rolnik1973 napisał:

No i teraz ursus musi się wstydzić za te podzespoły pogermańskie marnej jakości, jakby miał swije to byłby nr 1 w jakosci traktorów.

A tak widzicie ile są warte zagraniczne traktory.

Dlatego mój ursus z Warszawy jest cały z polskiego materiału i jeszcze długo długo nic mu sie nie będzie działo.

Jak dobrze że go mam :x

Rysiek, twój ursus upada
https://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/aktualnosci_/koniec-ursusa-bank-chce-upadlosci-producenta-maszyn-rolniczych/?fbclid=IwAR2vhaJaNWv1hrOeVQ725-vNbYOP7A65VzB8eFoY25315SM8x8zHh6y-HY4

Kaszlak79 napisał:

6 godzin temu, slawek74 napisał:

Psują się te co pracują a nie te co stoją w garażu jak Twój 😃 Rysiu wyobraź sobie że ludzie nie mają garaży bo traktor ciągle pracuje nie ma potrzeby go garażować 😉

Rozumiem że w środku zimy też...

U mnie minimum jeden ciągnik pracuje codzień nawet w niedzielę i święta 😁

Wiadomo to nie od dziś że Ursus upada, szkoda. Ale stał się ofiarą własnych snów o potędze. Chciał stworzyć własną przekładnię do dużych ciągników Vigus a goowno z tego wyszło - testują od 2016 i wystestować nie mogą (tu się sprawdza zresztą zasada, że ciekawa idea to jedno, a finalny produkt powielony w setkach tys. egzemplarzy to drugie). O takich fanabierach jak Usus Bus czy elektryczny dostawczak to w ogóle nie ma co wspominać - jak można się brać za coś, o czym się kompletnie nie ma pojęcia a do tego nie ma zaplecza oraz kadry... Ignorancja w każdym calu. Wg. mnie Ursus miał szansę na produkcję tanich, średnich ciągników. Za kasę którą utopił w Vigusa (z którego i tak wuj będzie) trzeba było opracować przekładnię do małych i średnich ciągników, takich powiedzmy do 100 KM, o 4 biegach, 3 zakresach i jednym biegu pod obciążeniem, do tego rewers "bezsprzęgłowy". Do tego pracować nad jakością i stosować konsekwentną politykę względem kooperantów, a nie że tu silniki Perkinsa, za chwilkę Deutza a na koniec Kochlera. Ursus nie miał najmniejszych szans na rynku ciągników ciężkich, bo małe gospodarstwo nie kupi jakiegokolwiek nowego dużego ciągnika, a duże bogate nie kupią dużego nowego Ursusa...

Edytowane przez Kaszlak79

To był żart co nie??

Sylwekx25 napisał:

Identyczny to jest w nich schemat biegów tylko , ale podobieństw znalazł by więcej...

Silnik - 2 cylindry, ta sama moc i prawie ta sama pojemność, ten sam układ biegów, podobne wymiary i masa, uciąg i udźwig na TUZ-ie, taka sama mało skomplikowana hydraulika, podobna licha oś przednia. Oczywiście są pewne rzeczy całkiem inne, ale widać że Polacy patrzyli przez ramię Czechom podczas projektowania C - 325...

Tomasz0611 napisał:

Bo polska myśl techniczna od czasów 2 wojny światowej leży i kwiczy.

Przed wojną też szału nie było.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v