Skocz do zawartości

Po 11tyś h wymiana oryginalnej głowicy na nową w MF 3050



Okazało się że nowa jest tańsza jak remont starej. Koszt 930zł :)




Rekomendowane komentarze

  • AgroTeam
nunu85 napisał:

otóż to,

jak ta nowa to jakis noname (a w tej cenie prawie na pewno), to ja jednak wolałbym dac starą (o ile nie peknieta tylko zuzyta) na profesjonalna naprawe do sprawdzonego warsztatu.

Użyłeś bardzo dużo zmiennych. Pokaż Mi taki warsztat który zrobi to dobrze. Ja już się przekonałem że już prawie takich nie ma. Każdy po prostu zrobi, ale nie masz gwarancji że jutro się nie rozleci. Tu jest nowa z jakąś tam gwarancją. Jak ma być cos nie tak to wyjdzie. Starą wrzucam na magazyn niech leży.


witejus napisał:

35 minut temu, robi57362 napisał:

nowa głowica na 4 cylindry niecaly 1 tys ? to do mtz jest droższa

bo pewnie odlewana przez Hindusa z żelaza wytapianego w dymarce😜

Masz pewność czy rzucasz oskarżenia ot tak? Gro sprzetu jest dziś odlewane w Indiach przez durna ekologie i koszty w Europie. Najlepiej popatrzeć na duże firmy gdzie maja odlewnie

  • AgroTeam
daron64 napisał:

Do zetorka jak kupowałem oryginaly nowe to chyba koło 1600zl (z jakimiś jeszcze pierdolami typu uszczelki) wyszło parę lat temu. A tu niecały tysiak? Zetor jednak jest taki drogi, czy tutaj taki material "rewelacyjny"?

A cholera wie co to za materiał. Ale wiem jedno że dziś świat części jest zupelnie inny niż kiedyś. W jednej fabryce trzepia x marek zmieniając tylko karton.


iron napisał:

A co hindusy klepią połowę części do NH to nie mogą do starego mfa robić?

Zeby tylko do NH, polecam popatrzeć na tabliczki w reszcie światowych koncernów.

  • AgroTeam
1 godzinę temu, bears napisał:

To popularny śmietnik dlatego taka tania. Dobrej firmy części do tej głowicy kosztują około 400 zł więc...

Pracuję w bardzo dużej firmie produkcyjnej gdzie kupowane są mega markowe elementy instalacji i możesz Mi wierzyć że nawet światowi liderzy robią dziś różnej jakości rzeczy. Mieliśmy zawory które wytrzymywały miesiąc a stare trzymały naście lat. Kosz takiego zaworu bardzo duży. Przyszły części do pewnego urządzenia gdzie powinny pracować około 2 lat a pękały po tygodniu (koszt wymiany równy cenie dobrego auta)

Głowica założona, przepracuje jesień to będzie wiadomo czy jest ok czy nie. Jeśli będzie wadliwa to się odda na gwarancji i tyle.

4 godziny temu, ThePerkins napisał:

Może być różnie z tymi częściami, ja pokrywę zaworów 2 razy wymieniłem bo nasza polska była gdzieś pogięta, i kilka uszczelek bo sam szajs. Polska kosztowała 50 zł, oryginał 500

Cena mowi sama za siebie 10 x ;)

 

Nowy blok do takiego mf ile moze kosztowac?

Bo znajomy kupil do 3060'ale nie chce sie przyznac ile wpakowal w niego ale ladnie chodzi teraz.StAry mial mikropekniecie niestety 

  • AgroTeam

Nowy z jakiej odlewni? U nas tez pewnie lali na potrzeby ursusa, w turcji na ich potrzeby i wielu innych miejscach tak samo. Na olx-ie jest za 1500 zł nowy.


A co do ceny myślisz że te 10x przy prostej rzeczy jest sens płacić. Może po prostu przeginają z ceną. Przy demontażu urwala sie jedna śruba, taka dość niestypowa. Koszt tz oryginalnej po nr kat 100zł zamiennik w sklepie 2 zł

Dnia 2.08.2019 o 22:29, griga napisał:

Pracuję w bardzo dużej firmie produkcyjnej gdzie kupowane są mega markowe elementy instalacji i możesz Mi wierzyć że nawet światowi liderzy robią dziś różnej jakości rzeczy.

A ja przerobiłem tych chińskich głowić i części do ciągników setki i nigdy nie spotkałem dobrej pomijając to że chińczyk tak robi że ewentualna naprawa wiąże się z zakupem nowej głowicy albo kosztem porównywalnym z nową. Jakość poniżej dna, co druga jest nieszczelna na zaślepkach czy tulejkach... To samo jest z gniazdami/zaworami które często są zaniżone, nie wiem jak oni to robią ale po roku użytkowania zawory są bardziej wyklepane niż oryginalne po 4 tyś mth.

7 godzin temu, griga napisał:

co do ceny myślisz że te 10x przy prostej rzeczy jest sens płacić. Może po prostu przeginają z ceną. 

Ostatnio wymieniałem uszczelniacz w pompie wspomagania, chińczyk 2.50zł oryginał Corteco 38zł, pewnie przepłaciłem za napis :D

2 godziny temu, jonek98 napisał:

na wiosnę patrzyłem bloki do 3p to koło 2 koła,bo silnik przechodził kapitalkę a dwa gwinty szpilek od głowicy były zerwane ale naprawione bez wymiany bloku i głowica trzyma.Tylko były wersje z tulejami i surówka

Ostatnio zamawiałem to 1400zł za nówkę z gotowymi tulejami ale bez uchwytu na sprężarkę i połowa śrub nie pasowała... 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v