Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

extrabyk napisał:

Nie wiem jak u Twojej połowicy ze świadomością ale z moich obserwacji wynika, że nowe diesle nie nadaką się dla kobiet bo każda odpala i gaz w podłogę...tłumaczenie daje efekt na góra dwa razy a potem znów to samo 😆

akurat chodzi mi o auta z okolice lat 2000-2005. to wystarczy na dojazdy do pracy. i budzet niewielki do wydania. ;)


nie potrzebuje zadnech nowych diesli. odelzonych i o zmniejszanych na sile pojemnosciach.

3 godziny temu, Michalc355 napisał:

Szczerze to moje e46 z 3.0d m57n seryjnie 204km a teraz 260 pali 8.5-9.5 przy nierzadkim dawaniu w piec...Te 1.4 w trzech garach ( nie mówię o fieście) to ma być ekologia? Śmiech na sali...

Ale niektórym zależy na tanim dupowozie. Serwisowanie 3.0d od BMW mimo że to pancerny silnik nie należy do najtańszych i jednak pali 8l+ a ja np. szukam dziewczynie albo diesla co spali 5l albo benzyniaka żeby zrobić na LPG który nie spali więcej jak 8l

MF675ursus napisał:

Szczerze to tak sobie. Ma niewątpliwie plusy (akurat ten egzemplarz fabrycznie nie ma dwumasy i DPF) ale po 150 tys km padła turbina, moim zdaniem zbyt szybko. Średnie spalanie ma ok 5.5-6 l/100km więc do przeżycia, jednak jest ciut mułowaty, a jak klimę się załączy to już wogóle masakra... Na szczęście oprócz turbiny, świec żarowych i uszczelek pod wtryskami w silniku robiona tylko eksploatacja, a co do samej Fiesty części są tanie, więc po kieszeni nie drenuje. Gdybym miał wybór, brałbym 1,6 zamiast 1,4, ale że się trafił w miarę dobrym stanie i blisko, to jest co jest

5,5-6L spala moje volvo s60 d5 163hp które waży 1650kg :d 100% miasta 7-8L wszystko zależy z ilu świateł ostro startujesz, nawet jadąc na dziadka taka fieste wciąga nosem:D 300tys przebiegu silnik turbo dwumas wszystko w oryginale

10 godzin temu, songo napisał:

Ale niektórym zależy na tanim dupowozie. Serwisowanie 3.0d od BMW mimo że to pancerny silnik nie należy do najtańszych i jednak pali 8l+ a ja np. szukam dziewczynie albo diesla co spali 5l albo benzyniaka żeby zrobić na LPG który nie spali więcej jak 8l

Ten 1,4 TDCi ma jeszcze jedną wadę. Zimą strasznie długo się nagrzewa, trzeba z 10 km ujechać żeby ciepłym zaczął dmuchać.

Aaa właśnie, to spalanie przy jeździe 60% miasto, 20% autostrada i 20% powiatówki. Jak jeździłem tylko po powiatowych z lekką mogą to udało się średnim zejść do 4,7 l/100 km

MF675ursus napisał:

Ten 1,4 TDCi ma jeszcze jedną wadę. Zimą strasznie długo się nagrzewa, trzeba z 10 km ujechać żeby ciepłym zaczął dmuchać. Aaa właśnie, to spalanie przy jeździe 60% miasto, 20% autostrada i 20% powiatówki. Jak jeździłem tylko po powiatowych z lekką mogą to udało się średnim zejść do 4,7 l/100 km

No i niech mi ktoś jeszcze powie, że te mniejsze silniki mniej palą, mój 2.0TDI po drogach 'powiatowych' przy jeździe "z lekką nogą" mieści się w spalaniu 4-4,5l/100km.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v