Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Wydaje mi się że Metal technik robi szerokie ramiona przez co ładowacz wydaje się tylko masywny .

Ograniczali skręt lub robili  regulację błotników czy nic nie trzeba było robić?

Błogosławiony ten producent ładowaczy który  po montażu jego ładowacza na kubocie  nie trzeba nic robić przy skręcie lub błotnikach :P

Do M5 fajne ładowacze robi czeski Tracklift, szybki montaż , zgrabny wygląd i nie trzeba ograniczać skrętu i regulacji błotników. 

W MX znów zmienili adaptację do M5 względem poprzednich modeli 85-9960 i oryginalne skrętne błotniki trzeba demontować i zakładać mechanizm skrętnych błotników z Naglaka bo mają większy zakres regulacji. 

Takie ciekawostki.

No właśnie regulacje skrętu i błotników reguluje się podnosząc przód ciągnika do góry i dopiero patrzy się gdzie może zawadzać przy maksymalnym wychyleniu osi.  Czyli wychodzi na to że nic z tym nie robili po montażu ładowacza.  Kiedyś zakładałem ładowacz do M5 jakiegoś polskiego producenta i przy regulacji okazało się że siłownik jest tak nisko osadzony że przy maksymalnym wychyleniu osi i skręcie stelaż błotnika wbił by  się w oponę. A kiedyś mieliśmy taki przypadek gdy klient sam sobie wyregulował dodatkowo błotniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v