Kubota M5091 + MetalTechnik
 

Kubota M5091 + MetalTechnik

W końcu jest :D

  • Like 1
Z albumu:

2019

  • 39 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 412 komentarzy obrazka


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • GBartek
  • 78 632

Odrazu 20 koni wiecej do wyglądu :D teraz to taki masywny sprzet.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 104 1282

Aż za masywny. Nie za duży ten ładowacz do tego ciągnika?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 48 835

W którym ładowaczu poziomowanie jest bardziej precyzyjne? Robiłeś już jakieś porównanie w pracach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil16251290
  • 346 6596

Wydaje mi się że Metal technik robi szerokie ramiona przez co ładowacz wydaje się tylko masywny .

Ograniczali skręt lub robili  regulację błotników czy nic nie trzeba było robić?

Błogosławiony ten producent ładowaczy który  po montażu jego ładowacza na kubocie  nie trzeba nic robić przy skręcie lub błotnikach :P

Do M5 fajne ładowacze robi czeski Tracklift, szybki montaż , zgrabny wygląd i nie trzeba ograniczać skrętu i regulacji błotników. 

W MX znów zmienili adaptację do M5 względem poprzednich modeli 85-9960 i oryginalne skrętne błotniki trzeba demontować i zakładać mechanizm skrętnych błotników z Naglaka bo mają większy zakres regulacji. 

Takie ciekawostki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UlizanyZetor7745
  • 340 2437

@kamil16251290 U mnie nie były regulowane błotniki po montażu i przy maksymalnym skręcie nic nie koliduje z błotnikami, problem się zaczyna na pochyłościach 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil16251290
  • 346 6596

No właśnie regulacje skrętu i błotników reguluje się podnosząc przód ciągnika do góry i dopiero patrzy się gdzie może zawadzać przy maksymalnym wychyleniu osi.  Czyli wychodzi na to że nic z tym nie robili po montażu ładowacza.  Kiedyś zakładałem ładowacz do M5 jakiegoś polskiego producenta i przy regulacji okazało się że siłownik jest tak nisko osadzony że przy maksymalnym wychyleniu osi i skręcie stelaż błotnika wbił by  się w oponę. A kiedyś mieliśmy taki przypadek gdy klient sam sobie wyregulował dodatkowo błotniki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj