Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz fahr i przyczepy?

Ciągnik Deutz-Fahr pracuje na ściernisku, ciągnąc za sobą przyczepy Pronar podczas transportu bel. Model ten wyróżnia się mocą około 160 KM, co umożliwia efektywne przemieszczanie ciężkich ładunków na polu. Napędzany silnikiem AGCO Power o pojemności 6,6 litra i sześciu cylindrach, ciągnik ten zapewnia odpowiednią siłę uciągu i wydajność. Typowa mechaniczna skrzynia biegów 24/24 daje elastyczność i precyzję podczas operacji związanych z załadunkiem i transportem. Idealnie współpracując z ładowaczem czołowym, Deutz-Fahr sprawdza się w pracy rolniczej, a jego zdolności transportowe wspierają codzienne zadania gospodarskie, zapewniając płynność i sprawność operacji na dużą skalę.




Rekomendowane komentarze

PoWe wsi teraz robił skrzynię biegów 20 koła sobie zarzyczyli nie zapłacił na razie bo oddali mu ciągnik bez półbiegów, wcześniej działały, w okolicy jest sporo agrofarmów i tylko jeden chodzi bez zarzutów, ma  koło 8000 motogodzin i na razie miał wycieki przy lewarkach od biegów i przetarty przewód od rewersu, reszta to zawsze coś, przeważnie rewersy przy zmianie kierunku szarpią.

W okolicy roczna 6 teraz pojechała na serwis, właściciel jeszcze nie chce powiedzieć co się stało, co najlepsze to ciągał tym ciągnikiem maszyny po agroplusie 100, teraz wziął prasę mchale i niema czym ciągnąć.

 

10 godzin temu, Bercik92 napisał:

Prawie 7 lat i 4600h były drobne naprawy takie jak przewody czy czujniki ale w niedalekiej przyszłości trzeba naprawić sprzęgło i chyba turbo jest nieszczelne bo pojawił sie olej w dolocie. A tak to nie narzekam :)

olej w dolocie może być jak nie regulowałeś luzów zaworowych, wtryski jeszcze dobre? nie jest zmulony? sprzegło tyle wytrzymało z turem? czy już raz robiłeś?

2 godziny temu, radekz200 napisał:

U mnie jest zamulony to wina wtrysków? Trzeba wymienic?

można przeczyścić poustawiać ciśnienie, w moim to pomogło no i luzy zaworowe pewnie od nowości nie ruszałeś, od razu kup uszczelkę pod pokrywę zaworów jak się za to będziesz zabierał, a ps. nie poci się u Ciebie z tych otworków kontrolnych nad wtryskami, te wtryski trzeba starannie dokręcić i zachować przy tym czystość bo może potem przepuszczać na wtryskach jak masz ponad 3 tyś mtg to musisz to sobie ogarnąć, bo jak nie to powyrabia wałek rozrządu i pozapieka pompowtryski

Edytowane przez Wojtek026

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v