Skocz do zawartości

JD 6120 M


konio1011

Skrzynia Command Quad plus Ecoshift 24x24, pompa 114l, przedni tuz, tls i amortyzacja kabiny, oswietlenie premium, opony tyl 600 przod 480 Trelleborg + kilka pierdolek wycena na 300 netto.. ILE moge zjechac w takim wyposazeniu???



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, sumek666 napisał:

Paweł... Teraz żeś zajebał jak łysy grzywką o kant kuli. Nowa 6120M (taka jak Twoja) i T6 (nowy). Mam porównanie. 

W eMce nie da się rozmawiać na asfalcie z pasażerem. Mała kabina, ciasno i głośno. W T6 dokładnie odwrotnie. 

Toc se jaja robię 😂 ale nie przesadzajmy, na trasie w czasie jazdy swobodnie mogę rozmawiać przez telefon jest cicho, bardzo cicho

Z góry piszę, że nie czytałem wszystkich komentarzy ale często ktoś pod tym czy innymi zdjęciami twierdzi że ktoś za coś przepłaca bo np 30% ceny to za firmę się płaci, i to jest spora prawdą, aczkolwiek robi to dlatego, że to stać i w jego ocenie warto to zrobić, już nie będę tłumaczył że rozwój technologiczny itd bo wiadomo, że im większa i bogatsza firma tym bardziej przebadane i lepiej zaprojektowane maszyny, ok kupi później taki Janusz np agregat z dobrej firmy co się da to wytnie na plazmie, mówiąc w prost co się da to zgapi i sprzeda o wiele taniej. Ale tak czy inaczej 89 mamy już dawno za sobą i możemy kupić to co nam się podoba, jeśli ktoś sie nie może z tym pogodzić proponuje wczasy w Korei północnej lub chinach aby sobie porównać centralnie sterowaną gospodarkę do kapitalizmu i wybrać Kim czy Polska...

  • Like 2

No maski faktycznie nawet nie mają startu do "starych" JD.. Byłem jesienią u "germańców" i pojechaliśmy z wujem do sąsiedniej wsi, do jednego z "bauerów". Miał pięknie utrzymanego 6910 z 99 roku. Kazałem wujowi zapytać, ile by sobie za niego cenił, a gruby wąsiaty bauer tylko się roześmiał i skwitował mniej więcej tak: "gdyby chodziło o 6145 R którego także posiadał, moglibyśmy próbować dobić targu, ale 6910 nie ma szans... 😉 Więc coś jest na rzeczy z tymi nowymi modelami.. A 6910 naprawdę piękny, przedni TUZ,WOM, obciążniki w tylnych kołach, TLS, no i niezawodny Power Quad 20/20. No ale gebels ani myślał pozbywać się tego jelenia 😏

@up bo ja wiem z tą wygodą zachodnie ciągniki z lat 80 miewiały już fajne kabiny gdzie można było spokojnie posłuchać radia.w latach 90 pojawiły się pneumatyczne siedzienia czy amortyzacja kabiny.Taki fendt z lat 90 w ładnym stanie nie ustępuje w wygodzie większości dzisiejszych ciągników.Zresztą kiedyś w środku była przyjemna tapicerka lub inny fajny materiał a dziś wszędzie w uj plastiku który po jakimś czasie tylko trzeszczy.

18 godzin temu, sadek9 napisał:

Z góry piszę, że nie czytałem wszystkich komentarzy ale często ktoś pod tym czy innymi zdjęciami twierdzi że ktoś za coś przepłaca bo np 30% ceny to za firmę się płaci, i to jest spora prawdą, aczkolwiek robi to dlatego, że to stać i w jego ocenie warto to zrobić, już nie będę tłumaczył że rozwój technologiczny itd bo wiadomo, że im większa i bogatsza firma tym bardziej przebadane i lepiej zaprojektowane maszyny, ok kupi później taki Janusz np agregat z dobrej firmy co się da to wytnie na plazmie, mówiąc w prost co się da to zgapi i sprzeda o wiele taniej. Ale tak czy inaczej 89 mamy już dawno za sobą i możemy kupić to co nam się podoba, jeśli ktoś sie nie może z tym pogodzić proponuje wczasy w Korei północnej lub chinach aby sobie porównać centralnie sterowaną gospodarkę do kapitalizmu i wybrać Kim czy Polska...

 

Ale Panie kolego, nikt tu nikomu nie broni kupowania czego się podoba. To jego sprawa. Po prostu komentujący są lekko zdziwieni że tak naprawdę za ciągnik który 15 lat temu kosztował 2 razy mniej, dzisiaj płaci się grube pieniądze. Owszem, jest coś takiego jak inflacja, wzrost kosztów produkcji, koszty logistyczne żeby dostarczyć to z fabryki do klienta i tak dalej, ale zauważmy jedną rzecz- w przypadku serii 6M o rozwoju technologicznym trudno mówić gdyż całokształt to dalej to samo 6020 które było do kupienia 15 lat temu. Tutaj niewiele nowego doszło, a na pewno nic tak znaczącego jak w przypadku serii 6R która jest ogromnym przeskokiem w stosunku do starych serii ale i też sporo kosztuje (w niektórych przypadkach nawet drożej niż ten ultraluksusowy Fendt). Oczywiście, jak go stać to niech kupi tylko trzeba sobie przekalkulować koszty zakupu w stosunku do tego ile będzie pracował i zastanowić czy tańszy ciągnik z innej firmy nie będzie lepszym wyborem, a jednocześnie nie zaoferuje nam więcej.

Albo jednym słowem- róbta co chceta, jak to mawiał klasyk. :)

agrotechnicZ165 Sama ekologia pobiera pewnie w tej chwili 50 tysi, adblue+dpf i inne cuda, przedtem było jedno, teraz podwójnie montują a 6020 egr chyba nawet nie miały ;) 
Do tego dochodzi pakiet oświetlenia, który może kosztować koło 10 tysięcy lekką ręką
Jakby nie patrzeć wszystko drożeje, tylko płody rolne stoją i musimy robić coraz większą ilość, żeby było to samo co przedtem.

Kiedyś budowa domu nie przerażała a teraz ekipa weźmie tyle samo co trzeba wydać na materiały, albo i więcej 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v