Wnetrze kabiny MF 362
 
Podziękowania Wojran

Wnetrze kabiny MF 362

  • 5702 wyświetleń

Podziękowania

Wojran

Informacje o zdjęciu Wnetrze kabiny MF 362


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • manieks120
  • 236 1584

Jak mi się nie podobają te wajchy między nogami, nie tak stary ciągnik i to akurat mogli zrobić inaczej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455
Przed chwilą, manieks120 napisał:

Jak mi się nie podobają te wajchy między nogami, nie tak stary ciągnik i to akurat mogli zrobić inaczej.

Tak tak bo to wersja przed liftingiem

Po liftingu juz jedna przy blotniku wygodniej :)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 6465
  • 12380 5313

Bo to jest wersja damska, one lubią wajchy między nogami 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1979
  • 328 1841

Ja mam starszego 675 i nie ma tragedii .Biegi zmienia sie bez zgrzytow a sprzęgło na raz .Kiedyś miałem 8111 wajcha z boku ale chu.... z taką skrzynią .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 1453 4229

Przynajmniej biegi wchodzą tak jak trzeba, a nie jakbyś mieszał kijem w wiadrze z gwoździami 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455
7 godzin temu, MF675ursus napisał:

Przynajmniej biegi wchodzą tak jak trzeba, a nie jakbyś mieszał kijem w wiadrze z gwoździami 

Masz rację , w t25 to dopiero jest jazda z tymi biegami 

 

8 godzin temu, krzysiek1979 napisał:

Ja mam starszego 675 i nie ma tragedii .Biegi zmienia sie bez zgrzytow a sprzęgło na raz .Kiedyś miałem 8111 wajcha z boku ale chu.... z taką skrzynią .

Bo zetor i 80'tka to te wajchy lataja jak w starym rozklekotanym autosanie 😛

Kolega ma 914 i nie ma tak płynnej jazdy , a z koleji w okolicy jest MF 3090 to ogien i szybko bez zgrzyttu biegi prędkości nabiera ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

Od 91 roku to zmienili. Mialem 390 wlasnie z biegami z boku na wysokiej podlodze to biegi super smigaly. W 675 mialem miedzy nogami to tez nie bylo zle bo skrzynia synchronizowana byla. W zetorze 8145 to byla katorga biegi na 2 razy czesto a o redukcji z 4 na 3 z gorki mozna bylo zapomniec.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10451

skrzynia jak w polskich pierdkach ? czy jakieś połówki ma ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455
5 godzin temu, jonek98 napisał:

skrzynia jak w polskich pierdkach ? czy jakieś połówki ma ?

3 x 4 pół biegami tego nie mozma nazwac były ale 18/3 ( 6x3 )

Te na zdj 12/4 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 173 1552

Od czego jest ta dzwignia pierwsza od sprzęgła? Bo jakoś tak mało wycugana..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455
3 godziny temu, paulus841 napisał:

Od czego jest ta dzwignia pierwsza od sprzęgła? Bo jakoś tak mało wycugana..

Srodkowa główne biegi a boczne reduktor ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj