Skocz do zawartości

Mtz 82 i Belarus 820


MATEJA6245

:-)

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

15 godzin temu, Grabos1981 napisał:

nie pękają na obudowie sprzęgła?

Nie pękają bo mają wsporniki pod spodem przykrecane do obudowy osi 😉

Odnośnik do komentarza

wuj ma dosłownie takie same dwa jak na zdj. i oba pękły. w czerwonym ma nową obudowę która też zaczyna pękać ale narazie ją spawa.

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, master21 napisał:

który lepiej wypada? jest różnica w promieniu zawracania?

Belarus jednak lepszy ma promień skrętu ale to może dlatego że na orbitrolu, w mtz-cie jeszcze jest na oryginalnym układzie skretu ii

15 godzin temu, Przemek121 napisał:

Czuć że moc taka sama?

Niestety nie miałem okazji wypróbować balarusa w polu, bo niestety nie mój :-|. Ale wydaje mi się że belarus lepiej sobie będzie radził. 

4 minuty temu, Grabos1981 napisał:

wuj ma dosłownie takie same dwa jak na zdj. i oba pękły. w czerwonym ma nową obudowę która też zaczyna pękać ale narazie ją spawa.

Mogę zrobić zdjęcie i ci podesłać jakie mam wsporniki. W mtz-cie ładowacz jest już prawie 8 lat i zero jakichkolwiek pęknięć.

Odnośnik do komentarza

Pekaja i to dosyć często. U mnie w pronarze obudowa pekla po kilku miesiącach od założenia tura ale na szczęście ciągnik byl jeszcze na gwarancji i wymienili na nowa. Postanowiliśmy trochę wzmocnić konstrukcje i dorobilismy druga mocną ramę ale i tak na nic bo po kilku latach znów obudowa pekla.

Odnośnik do komentarza

A mnie ciekawi na czym ta chyba łyżka po lewo jest powieszona?

Co do pękniętej obudowy w mtzcie na żywo jeszcze nie widziałem. Znam kilka które mają po kilka lat ładowacz na sobie i nic im się nie dzieje, a robią sporo. Także wszystko zależy od użytkowania. 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, r2d2 napisał:

Pekaja i to dosyć często. U mnie w pronarze obudowa pekla po kilku miesiącach od założenia tura ale na szczęście ciągnik byl jeszcze na gwarancji i wymienili na nowa. Postanowiliśmy trochę wzmocnić konstrukcje i dorobilismy druga mocną ramę ale i tak na nic bo po kilku latach znów obudowa pekla.

Dziwne, ale zależy jakiego masz tura i jakie mocowanie. Ja mam 8 lat i raczej nie oszczedzam go w turze i nigdy nie było żadnych problemów. 

4 godziny temu, Skoczek1994 napisał:

A mnie ciekawi na czym ta chyba łyżka po lewo jest powieszona?

Co do pękniętej obudowy w mtzcie na żywo jeszcze nie widziałem. Znam kilka które mają po kilka lat ładowacz na sobie i nic im się nie dzieje, a robią sporo. Także wszystko zależy od użytkowania. 

Hehe łyżka leży na kopaczce dwurzędowej 😄

A co do pękania to zgadzam się się z tobą wszystko zależy od użytkowania. 

Odnośnik do komentarza

Zadowolony z 820? polecasz czy nie bardzo chodzi mi do tura, bo przydał by sie taki 4 ciągnik z turem 

Jak z sprzęgłem zgrzytają biegi?

Edytowane przez krzysiek277
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, MATEJA6245 napisał:

Belarus jednak lepszy ma promień skrętu ale to może dlatego że na orbitrolu, w mtz-cie jeszcze jest na oryginalnym układzie skretu ii

Niestety nie miałem okazji wypróbować balarusa w polu, bo niestety nie mój :-|. Ale wydaje mi się że belarus lepiej sobie będzie radził. 

Mogę zrobić zdjęcie i ci podesłać jakie mam wsporniki. W mtz-cie ładowacz jest już prawie 8 lat i zero jakichkolwiek pęknięć.

Mógłbyś mi też podesłać zdjęcia tych wsporników? Bo u siebie też będę musiał zrobić dla pewności bo dosyć duże ciężary niekiedy dzwiga. 

Odnośnik do komentarza

Wrzuć tu w komentarzu zdjęcie. Większość fabrycznych ładowaczy ma odciągi do tylnego mostu. U mnie w Inter-Techu też są fabryczne, i przez blisko dwa lata ciężkiej harówki odpókać nic ładowacz jeszcze w rusku nie połamał. Jedyna rzecz to przednie felgi którym długiej przyszłości nie wróżę. Bo szpilki co rusz się rozkrecają, i coraz mocniej zaczynają stukać pukać, i piszczeć w czasie jazdy. Może zdążę darować im życie, i wymienię na pełne zanim się rozlecą.

Edytowane przez Skoczek1994
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, klama napisał:

Mógłbyś mi też podesłać zdjęcia tych wsporników? Bo u siebie też będę musiał zrobić dla pewności bo dosyć duże ciężary niekiedy dzwiga. 

Podeślij e-mail 

Odnośnik do komentarza

Metal technik też ma w zetorze konkret płaskowniki do tylnych zwolnic.  I w sumie bez tego to ten tur by wisiał na samym przodzie tylko.

W rusku jest trochę więcej miejsca na mocowania.

Tu macie metal facha i odciągi na tył (bardzo delkatne podług metal technika)

Odnośnik do komentarza

@czesio200 Akurat do Mtzta czy to metal fach, metal technik, czy inter tech to odciagi wyglądają tak samo jak na tym filmie. Tak kiedyś patrzyłem porównywałem, i  wydaje mi się jakby ramę do ładowaczy dla tych firm robił jeden ten sam wykonawca. Albo po prostu lecą tym samym projektem. 

Zerknij sobie lepszego filmu nie znalazłem ale na początku widać odciągi.

 

Odnośnik do komentarza

Akurat profil z grubą ścianką w tym przypadku nie jest złym rozwiązaniem. Ponieważ działają na niego siły które, że tak powiem pchają/ciągną przez co sprawdza się nawet lepiej niż płaskowniki. Tak jak to jest w sztywnym holu, rura bądź profil.

Odnośnik do komentarza

a co go tak wygieło u mnie w metal fachu jest od sierodka przykrecony i z obudową też niemam problemu a jak sprzęgło w mtz w tuże bo u mnie się karzdy dziwi że tyle nim robie a tarczy nie wymieniam

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v