Skocz do zawartości

Grzałka płynu



Tak na wszelki wypadek jakby Manitka nie chciała zapalić jak będzie większy mróz



Rekomendowane komentarze

30 minut temu, Sadek napisał:

Mieliśmy kiedyś w Ursusie 1004 grzałkę płynu i płytki pod misą.

Dużo lepsze płytki bo rozrusznik ma lżej zakręcić a ciepło z misy ogrzewa cały silnik.

W nim chyba jak w 904 miska olejowa miała chłodzenie? Mójbw Finlandii dostał grzałkę i wpięta była na przewodzie od tej pokrywy pod miską olejową do bloku. Super sprawa. Teraz wstawiłem mu grzałkę w blok a tamta powędrowała do 60ki. Miała ogrzewać olej hydrauliczny w zbiorniku niezależnej hydraulili. Miałem w nim 2 m wężownicę wpięta w układ chłodzenia silnika. Teraz muszę jakiś podgrzewacz od mtz do claasa zamontować. 

@Rolnik7343 Najważniejsze że działa, i ciągnik odpalił bez problemu. Najlepszy jest podgrzewacz płynu, 30 minut wystarczy by silnik miał znacznie lżej odpalić. Mtztowskie podgrzewacze są całkiem dobre, i jak ktoś ma odrobinę umiejętności i chęci to dopasuje go i do innego ciągnika. I cenowo źle nie wychodzą bo coś około 200-250zł.

Edytowane przez Skoczek1994

można też opalarką na 220 v. Wg mnie przy dobrym aku wystarczy podgrzać powietrze na dolocie do kolektora ssącego.Knot jest za słaby , ale opalarka zdała egzamin.Tylko trzeba uważać by powietrze miało gdzie odpływać.Ja niestety raz nie zdążyłem włączyć rozrusznika i się przypaliła,ale to dlatego ,że dałem na dwójkę. rusek odpala od strzała.

2 godziny temu, Skoczek1994 napisał:

@Rolnik7343 Najważniejsze że działa, i ciągnik odpalił bez problemu. Najlepszy jest podgrzewacz płynu, 30 minut wystarczy by silnik miał znacznie lżej odpalić. Mtztowskie podgrzewacze są całkiem dobre, i jak ktoś ma odrobinę umiejętności i chęci to dopasuje go i do innego ciągnika. I cenowo źle nie wychodzą bo coś około 200-250zł.

a najlepiej założyć świece płomieniową i spokój ja mam w 2 ciągnikach i ładowarce świece

Przed chwilą, Thomas2135 napisał:

Grzałka w oleju odpada. Kiedyś ojciec w 60kę zamontował to olej się palił. Może grzałka za mocna. ...

olej gęsty a grzałka ma za małą powierzchnię oddawania ciepła w stosunku do swej mocy , przynajmniej im bardziej "lepka" ciecz to tak wychodzi 

ta grzałka powietrza od auta to z akumulatora ciągnie ? chyba szkoda prądu bo nie wiadomo czy póżniej starczy zakręcić . do czego to ma być ? 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v