rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Stycznia 2019 faktycznie,nie pomyślałem o tym.Byłoby dobrze ,a tak to tylko deszcz go myje. Przed chwilą, stempos1980 napisał: Twarda sztuka No, nie ma lekko.A do emerytury musi jeszcze popracować. Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Stycznia 2019 jak był nowy to podobno miał 260 .trochę turbina szwankuje,Jak go kupiłem to chciałem wymienić filtr powietrza.Okazało się,że ma tylko pokrywkę, a śmieci leciały do kolektora i trochę uszkodziły łopatki.Moc ma ,ale wydaje mi się ,że doładowuje zbyt mało i z opóżnieniem. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7970 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Zainwestować w turbo i będzie chulał. Który rocznik? To są twarde samochody i silniki Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Myślałem o tym gdy odkryłem tę niespodziankę z filtrem,ale czekałem ,że turbo całkiem padnie.O dziwo jeżdżę tak już kilka lat i daje radę.dwa lata temu miałem objaw ,że strasznie osłabł.wymieniłem filtry paliwa, ale nic nie pomogło.okazało się,że zużyły się cięgiełka gazu na złączkach plastikowych i nawet wciskanie gazu w podłogę nic nie dawało.Po drobnych poprawkach zyskał dużo mocy w porównaniu do stanu po kupnie.Po prostu dostawał za małą dawkę.Rocznik 97.muszę zabrać się za rudą bo go już mocno nadgryza. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez rocknrollnik1 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2019 Pracuję na zwirowni i u nas w Firmie mamy praktycznie same volva osobiście uważam że są to auta bardzo wytrzymałe a widziałem co u nas się z nimi wyprawia mój ojciec jest mechanikiem w tej firmie volva ponad milion przebiegu bez remontu silnika i jeżdżą dalej Mercedes 600 tys silnik do remontu. Właściciel nie chce już innych aut tylko volvo Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Stycznia 2019 mój ma ponad milion,ale dużo nie jeżdzi,ok 10tys km rocznie.głównie bolą mnie wycieki oleju z silnika.Trochę jest zasmarkany,ale poza tym nie poddaje się. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2019 rocknrollnik1 napisał: mój ma ponad milion,ale dużo nie jeżdzi,ok 10tys km rocznie.głównie bolą mnie wycieki oleju z silnika.Trochę jest zasmarkany,ale poza tym nie poddaje się. Auto nie jest z salonu więc jakiś wyciek może być. A i w nowych się niedociągnięcia trafia tam gdzie pracuje mamy pare nowych modeli volva z 2018r i jedno po 2tyg poszło na serwis bo pojawił się gdzieś wyciek na szczęście usunęli to bezproblemowo Odnośnik do komentarza
stempos1980 7970 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) U znajomego na żwirowni były rużne auta oa Mercedesa po Scanie ale najlepiej wypada Terberg. To auto jest nie do zajebania. 70 ton masy nic na niego nie robi Edytowane 3 Stycznia 2019 przez stempos1980 Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Bananek napisał: co wozisz tak dluga solowka? siano ,słomę, zboże.Właśnie ze względu na bele zależało mi na długiej pace,a potem doszła przyczepa ,tylko zaczep musiałem dorobić i gniazda el i pneumatykę.Paka ma 8,2 m + przyczepa 7,5m.Całkowita długość max jaka jest dozwolona prawem tj 18,75m Edytowane 4 Stycznia 2019 przez rocknrollnik1 Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 4 Stycznia 2019 3 godziny temu, stempos1980 napisał: U znajomego na żwirowni były rużne auta oa Mercedesa po Scanie ale najlepiej wypada Terberg. To auto jest nie do zajebania. 70 ton masy nic na niego nie robi taki terberg to ok 8-10 moich.Ale na niego to trzeba mieć roboty,nie w moim rejonie kraju.no i firmę . Odnośnik do komentarza
extrabyk 5595 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Jeśli takie coś u Ciebie padało to nie dziwi brak prądu bo to jak oblepi druty to rwie a czasem nawet słupy łamie. Co do tych Terbergów to dopiero teraz dzięki google się dowiedziałem co to jest. Fajne sprzęty ale w polskich warunkach w zasadzie do pracy tylko na terenie budowy bo na drogach bandyci z ITD żyć im nie dadzą a jeździć czymś takim z połową ładunku nie ma sensu. Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 6025 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Z "wynalazków" jest jeszcze Ginaf. Odnośnik do komentarza
wojtal24 3737 Opublikowano 4 Stycznia 2019 zarobisz na podatki i oplaty przy takich ilosciach km Odnośnik do komentarza
stempos1980 7970 Opublikowano 4 Stycznia 2019 3 godziny temu, extrabyk napisał: Jeśli takie coś u Ciebie padało to nie dziwi brak prądu bo to jak oblepi druty to rwie a czasem nawet słupy łamie. Co do tych Terbergów to dopiero teraz dzięki google się dowiedziałem co to jest. Fajne sprzęty ale w polskich warunkach w zasadzie do pracy tylko na terenie budowy bo na drogach bandyci z ITD żyć im nie dadzą a jeździć czymś takim z połową ładunku nie ma sensu. Z oryginalną ladownością tak zgadza się że auto tylko do połowy załadowanie ale jest na to sposób żeby cały był załadowana. Każde auto miało glejt żelazny od ministra transportu o poszeżenie ładowności i itd ich się nie czepiało.błoto im nie straszne Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, extrabyk napisał: Jeśli takie coś u Ciebie padało to nie dziwi brak prądu bo to jak oblepi druty to rwie a czasem nawet słupy łamie. Co do tych Terbergów to dopiero teraz dzięki google się dowiedziałem co to jest. Fajne sprzęty ale w polskich warunkach w zasadzie do pracy tylko na terenie budowy bo na drogach bandyci z ITD żyć im nie dadzą a jeździć czymś takim z połową ładunku nie ma sensu. no było ostro,ale bywało gorzej.w Sylwestra 99/2000 wywaliło słupy z Bartoszyc do Kętrzyna, a u mnie stodoła się zawaliła od śniegu.Najgorzej,że na auto szwagra.Napadało ponad 0,5 m śniegu w 2 godz.Firma ubezpieczeniowa po wielkich bojach dała 3 tys zł odszkodowania.Tłumaczyli się,że stacje pogodowe nie zanotowały nic szczególnego,tylko skąd te wywalone słupy i zerwane linie?Złodzieje.A o tych Terbergach też dopiero się doczytałem,pewnie ten sam artykuł czytaliśmy.Czasem na portalach ogł coś sie przewinęło ,ale nie zagłębiałem się w temat do tej pory. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez rocknrollnik1 Odnośnik do komentarza
stempos1980 7970 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Bo tak jest że my musimy płacić a wyrazie jakiegoś wypadku losowego to dadzą jałomużne. Odnośnik do komentarza
witejus 8976 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Krzysztof81 napisał: Edytowane 4 Stycznia 2019 przez witejus Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, wojtal24 napisał: zarobisz na podatki i oplaty przy takich ilosciach km chcąc sprzedać swoje produkty na dalsze odległości (50-120 km) nie mam wyjścia,muszę go trzymać.klient zawsze zbije cenę" na transport" , a tak zawsze coś mi zostaje, nawet jak zawiozę po kosztach.Czasem brak lub cena transportu w ogóle dyskwalifikuje możliwość sprzedaży z mojej strony i kupna ze strony innych rolników. .Poza tym zestaw zabiera więcej niż naczepa (jeśli chodzi o objętość ,nie o wagę) i żadnym ciągnikiem nie ma szans mu dorównać.No może Fastrackiem, ale to już droga sprawa.Za to cena tego zestawu to ok 25 tys zł,tyle co jednej dobrej przyczepy.Oczywiście po tych paru latach trzeba w nim trochę porobić ,by jeszcze posłużył.Czeka mnie wymiana opon na osi napędowej ,a to daje duży koszt w porównaniu do ceny całego zestawu , a tym bardziej samej solówki.No i czeka mnie w tym sezonie walka z rdzą,bo dłużej nie może to czekać. 8 godzin temu, rocknrollnik1 napisał: siano ,słomę, zboże.Właśnie ze względu na bele zależało mi na długiej pace,a potem doszła przyczepa ,tylko zaczep musiałem dorobić i gniazda el i pneumatykę.Paka ma 8,2 m + przyczepa 7,5m.Całkowita długość max jaka jest dozwolona prawem tj 18,75m musiałem poprawić bo miało być 18,75 m a nie 16,75m. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez rocknrollnik1 Odnośnik do komentarza
Bananek 17702 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Robercik1 napisał: po kukurydzy na ziarno nim nie zaorasz............:) to zes walnal tekstem. Odnośnik do komentarza
extrabyk 5595 Opublikowano 4 Stycznia 2019 To już wiemy z netu a przeróbki spore robi ta firma zanim z Volvo zrobi się Terberg. Mają nawet solówki na 5 osiach z czego 4 są napędzane i skrętne. Do tego ładowność a raczej dopuszczalne obciążenie na jedną oś to nawet 15 ton. Chciałbym się takim czymś przejechać z pełnym ładunkiem i zobaczyć jak to idzie. Z tego co wyczytałem w necie ma super skręt i zajebistą trakcję nawet w dość ciężkim terenie no ale w końcu robią to właśnie do takich warunków na budowach i w rolnictwie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się