Grabos1981 737 Opublikowano 20 Grudnia 2018 przypuszczam że przez te sworznie ciągu czy jak to się tam nazywa. po włączeniu amortyzacji podnośnik lekko się opuszcza ale nie pracuje pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 20 Grudnia 2018 tak ma byc, moj tez ciutke opusci i przy plugu np w transporcie tak nie buja brutalnie ciagnikiem jak przy pelnym uniesieniu. chodzi Ci o czujniki draftu? Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 20 Grudnia 2018 u mnie nie ma różnicy. Czy z amortyzacją czy bez podnośnik jest sztywny Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 20 Grudnia 2018 to nie wiem. a bledy czujnikow nie wyswietlaja sie? Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 20 Grudnia 2018 no właśnie nie. podnośnik działa więc się do niego nie odzywam. Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 20 Grudnia 2018 teraz z tymi amorkami podnosnik nie zrobil sie gumowy? trzeba bylo po stronie poduszki (powietrznej) dac wentyl do dopompowywania i zwiekszania amortyzacji. Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 20 Grudnia 2018 do pracy będzie się automatycznie zamykać. to będzie tylko do transportu. Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 20 Grudnia 2018 elektrozawor? a ile wazy ten Twoj kver? chyba z 1/5 udzwigu, wiec to nie za wielkie obciazenie nawet w transporcie. Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 20 Grudnia 2018 dużo nie waży ale jest długi a to już robi się spora dźwignia Odnośnik do komentarza
XTRO 1699 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) a czujnik od ehru nie ma nic wspólnego z amortyzacją ? Edytowane 20 Grudnia 2018 przez XTRO Odnośnik do komentarza
Bartek933 5463 Opublikowano 20 Grudnia 2018 I żeby amortyzacja działała dźwignia/pokrętło musi być w pozycji ''do góry" Odnośnik do komentarza
jaco512 1135 Opublikowano 22 Grudnia 2018 @Grabos możesz polecić jakiś sklep z amortyzatorami, gdzie doradzą, nabiją odpowiednie ciśnienie? Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 22 Grudnia 2018 hmm.. kiedyś kupowałem w necie. teraz w sklepie u nas który handluje też w sieci. mają takie ceny że chyba taniej już się nie kupi. ustawią ciśnienie w cenie. Odnośnik do komentarza
ogarnijsie 2 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Naturalnie nie można amortyzować tylnego tuz za pomocą akumulatora hydraulicznego i wynika to z podstawowych praw fizyki. Odnośnik do komentarza
KarolTD90 1378 Opublikowano 23 Grudnia 2018 10 godzin temu, ogarnijsie napisał: Naturalnie nie można amortyzować tylnego tuz za pomocą akumulatora hydraulicznego i wynika to z podstawowych praw fizyki. A co to za prawo fizyki co nie pozwala? Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 23 Grudnia 2018 pierwsze prawo ogarnijsia: nie mozna amortyzowac tylnego tuz. przedni jako tako, tylnego nie. :) Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 23 Grudnia 2018 to po kiego ciula ciągniki mają amortyzacje tylnego tuza ? Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 23 Grudnia 2018 @ogarnijsie chyba szuka zaczepki bo trafiłem na inny jego post i tam też próbował błysnąć Odnośnik do komentarza
tomek73 604 Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Niektóre Case MX mają w oryginale amortyzację podnośnika. Edytowane 23 Grudnia 2018 przez tomek73 Odnośnik do komentarza
Bananek 17427 Opublikowano 23 Grudnia 2018 w oryginale to i to landini legend ma amortyzacje. tylko przestalo dzialac. Odnośnik do komentarza
Grabos1981 737 Opublikowano 23 Grudnia 2018 przypuszczam że naprawa oryginalnej amortyzacji to by był koszt kilka razy większy niż ta moja przeróbka. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się