Skocz do zawartości

Amortyzacja tylnego TUZ


Grabos1981

Oryginalna już nie działała więc trzeba było coś wykombinować. Tu jeszcze bez elektrozaworu



Rekomendowane komentarze

przypuszczam że przez te sworznie ciągu czy jak to się tam nazywa. po włączeniu amortyzacji podnośnik lekko się opuszcza ale nie pracuje pod obciążeniem.
Odnośnik do komentarza

tak ma byc, moj tez ciutke opusci i przy plugu np w transporcie tak nie buja brutalnie ciagnikiem jak przy pelnym uniesieniu. chodzi Ci o czujniki draftu?

Odnośnik do komentarza
teraz z tymi amorkami podnosnik nie zrobil sie gumowy? trzeba bylo po stronie poduszki (powietrznej) dac wentyl do dopompowywania i zwiekszania amortyzacji.
Odnośnik do komentarza
elektrozawor? a ile wazy ten Twoj kver? chyba z 1/5 udzwigu, wiec to nie za wielkie obciazenie nawet w transporcie.
Odnośnik do komentarza

a czujnik od ehru nie ma nic wspólnego z amortyzacją ?

Edytowane przez XTRO
Odnośnik do komentarza
hmm.. kiedyś kupowałem w necie. teraz w sklepie u nas który handluje też w sieci. mają takie ceny że chyba taniej już się nie kupi. ustawią ciśnienie w cenie.
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, ogarnijsie napisał:

Naturalnie nie można amortyzować tylnego tuz za pomocą akumulatora hydraulicznego i wynika to z podstawowych praw fizyki.

A co to za prawo fizyki co nie pozwala? 

Odnośnik do komentarza

Niektóre  Case MX mają w oryginale amortyzację  podnośnika. 

Edytowane przez tomek73
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v