Skocz do zawartości


Ile jest big-bagów nawozu dodam że jeden jest na górze obok palety




Rekomendowane komentarze

17 minut temu, Agrest napisał:

Za dużo.

Krokodyle by Ci przeliczyli.😁

31szt.

Mijały 2 kijanki i nic zrobili na szczęście big-bagów było 30szt. Za dużo jak na takie przyczepy bo samego ładunku ponad 17ton

 

9 minut temu, hardkor113 napisał:

Po ile saletra u błachnia? 

Ja to bym  powiedział że 26 sztuk

Saletra kędzierzyńska po 1220brutto

Edytowane przez lols123
1 godzinę temu, lols123 napisał:

W tej 4,5 tony to od kiedy ją mamy ma osie rozjechane widać że była przeciążana od nowości nawet bo betonie ją ciężko ciągnąć,a w tej z przodu widać różnicę w oponach jak są z przodu miękkie radialki jak się hamuje to ładnie przysiada.

niemal każda 47 ma ugięte osie i nie jest to wina przeładowania tylko słabych materiałów

bardzo dobrze widać różnicę porównując obie przyczepy, niby 1.5t więcej a w d55 wszystko o wiele masywniejsze

 

co tam masz za koło 8.25/15 z czeskiej ?

Przeładowanie jak przeładowanie, ale ostatnio przeciez wprowadzono jakies prawo, ze saletra to jest nawóz niebezpieczny i go bez jakichśtam zezwoleń wozic nie wolno.

JAkby tira wiozącego saletre złapali bez tej pomaranczowej tablicy wyróżniajacej i odpowiednich kwitów, to miałby kare idąca w grube tysiace.

 

Nie wiem jak jest z transportem traktorem i przyczepą, ale pewnei teżby sie mogli czepic, jakby byli jacys nadgorliwcy.

 

 

izydor6280 napisał:

1 godzinę temu, lols123 napisał:

W tej 4,5 tony to od kiedy ją mamy ma osie rozjechane widać że była przeciążana od nowości nawet bo betonie ją ciężko ciągnąć,a w tej z przodu widać różnicę w oponach jak są z przodu miękkie radialki jak się hamuje to ładnie przysiada.

niemal każda 47 ma ugięte osie i nie jest to wina przeładowania tylko słabych materiałów

bardzo dobrze widać różnicę porównując obie przyczepy, niby 1.5t więcej a w d55 wszystko o wiele masywniejsze

 

co tam masz za koło 8.25/15 z czeskiej ?

w tej drugiej są koła 825 r15 z jakieś niskopodwoziówki

55 minut temu, nunu85 napisał:

Przeładowanie jak przeładowanie, ale ostatnio przeciez wprowadzono jakies prawo, ze saletra to jest nawóz niebezpieczny i go bez jakichśtam zezwoleń wozic nie wolno.

JAkby tira wiozącego saletre złapali bez tej pomaranczowej tablicy wyróżniajacej i odpowiednich kwitów, to miałby kare idąca w grube tysiace.

 

Nie wiem jak jest z transportem traktorem i przyczepą, ale pewnei teżby sie mogli czepic, jakby byli jacys nadgorliwcy.

 

 

no i co ? imyślisz że nagle itd zacznie zatrzymywać wszystkie ciągniki z nawozem i będą sprawdzać czy saletry nie wiezie ?

Bartek933 napisał: Praktycznie każda przyczepa jest przeładowana a duża cześć w jakimś stopniu nie sprawna. To ze przymykają oko to póki co dobrze albo i nie, bo nie chciał bym nagle wyjechać pod tak przeładowany zestaw. W tym przypadku wystarczyło by z palety zdjąć nawóz i rozłożyć i żadnego niebezpieczeństwa by nie było hamulce sprawne w 100% oświetlenie też z przodu ciągnik O masie 8ton prędkość też nie duża bo max30km/h bo szkoda opon było A co do kontrolowania bardziej stanu przyczep czy sprzętu rolniczego to jestem za bo jeżdżą bez sprawnych świateł i hamulców A przeglądy podbijają bez wizyty na stacji


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v