Massey Ferguson 6180
 

Massey Ferguson 6180

  • 8788 wyświetleń

kolejny nowy zabytek;)



50.838803,23.439614




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • rolnik2102
  • 31 629
Będzie pan zadowolony😀 Posiadam takiego samego i jestem zadowolony, można znać cenę ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Szafa1313
  • 27 203
Przed chwilą, rolnik2102 napisał:

Będzie pan zadowolony😀 Posiadam takiego samego i jestem zadowolony, można znać cenę ?

Tez mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie, mam do niego jeszcze ładowacz quicke także z nim wyszedł troszkę powyżej 75tys 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolnik2102
  • 31 629
Dobrze wiedzieć, ja mam zamiar wystawić swojego na sprzedaż wiosną w podobnych pieniądzach bo też mam z turem bo potrzebuje trochę większego konia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TomaszKK
  • 12 422

trzeba tylko zwrócić uwagę na tarcze hamulcowe. odrobina opiłków i problemy. :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3987 8230
Co za debil wymyślił mokre hamulce na wspolnym oleju z hydraulika i skrzynia biegów. W JD jest podobnie, tarcze się ścierają, wszelki syf leci do oleju a stamtąd po calej skrzyni i hydraulice.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 945 5368
Ale po to jest filtr oleju że jak zaczynają się kończyć to filtr się zapycha i wiesz że trzeba wymienić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Szafa1313
  • 27 203
15 minut temu, ThePerkins napisał:

Ale po to jest filtr oleju że jak zaczynają się kończyć to filtr się zapycha i wiesz że trzeba wymienić.

dokładnie, niby stary ciągnik ale co chodzi o kontrolowanie podzespołów to jest pomyślane z głową, ważne aby wymieniać oleje i filtry a reszta to już loteria

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3987 8230
Tylko filtr nie wszystko wyłapie a po drugie zanim olej trafi do filtra to opiłki i wszystki syf z tarcz leci wraz z olejem prosto do skrzyni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

w zachodnich to inaczej jest zresztą niech kolega od MF powie , ale w fiacie z 1991 roku pompa zasysa olej przez filtr papierowy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3987 8230
Są różne systemy filtrowania. Filtr za pompą lub przed. Ktory lepszy ciężko powiedzieć, sami producenci nie wiedza bo i rozne są stosowane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • aprochota
  • 330 2189
A jak przed zakupem sprawdzić te tarcze chamulcowe? Jest dostęp jakiś żeby coś widzieć?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 1055 5843

Zdjąć pochwę i se zobaczyć ;) Ewentualnie mogą hałasować ja trze blacha o blachę. Uwierz ale ostatnie czym bym się przejmował bo wymienić łatwiej niż szczęki w c360... kwestia ciężaru pochwy. A koszt zdaje się ponad 300zł więc śmieszny w porównaniu to naprawy skrzyni, na której warto się skupić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Szafa1313
  • 27 203
1 godzinę temu, danielursus3p napisał:

Tego samika z tyłu nie chcesz sprzedać? :)

Samiec będzie do sprzedania, tylko trzeba mu trochę poświęcić czasu na regenerację wtrysków i pierścieniowanie, nie będę miał nic przeciwko jeśli coś zaproponujesz 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TomaszKK
  • 12 422

Konstrukcja mostu i skrzyni jest od serii 3000 i w nowszych Mf też jest. A i ta sama skrzynia W Renatach i Claasach jest wiec nie jest zła. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 818 4101

Na co zwrócić uwagę przy zakupię mf z tej serii ? Mam ciekawego 6170 na sprzedaż i przymierzam się do niego i nie wiem co by w nim szukać w razie czego. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelmf
  • 239 3553
Trzeba sprawdzić czy wszystko działa i posłu hać czy nic nie stuka i czy silnik ładnie pracuj i nic więcej nie jesteś zrobić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 818 4101

A jak sprawdzić półbiegi rewers ? Akurat w tym jest ten eh nie mechaniczny a różnie opinie o tych rewersach słyszałem. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3987 8230
Jak tę dzwignie przy kierownicy popchniesz do przodu to ciagnik ruszy tez do przodu.Analogicznie do tyłu. Wtedy bedziesz wiedział ze działa rewers😉 Dobrze by bylo rzeby przy tej zmianie lub ruszaniu nic nie chrobotało i nie trzeszczało.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 818 4101

Tyle kolego to wiem nie miej mnie za idiotę ... chodzi mi bardziej o to czego mam się spodziewać, jakby coś nie grało. Czyli ogólnie wszystko ma chodzić na tip top nic nie szarpać zgrzytać strzelać itp. zobaczymy czy co wart będzie 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj