Skocz do zawartości

Instalacja elektryczna Ursus C-330


JacekMocny

Będzie wymieniane :)

Pozdrawiam,
Jacek Mocny
http://www.jacekmocny.pl


Rekomendowane komentarze

Gość

Opublikowano (edytowane)

Przecież ona jest zrobiona na przewodach 1 mm2, czyli na takich jak oryginalna. Stare przewody miały grubsza izolacje. A no i jeżeli chodzi o przewody alternatora to stare miały 6 mm2 a owa ma 4 mm. To i tak lepiej jak niektóre co mają przewody 0,75 pękające na mrozach i 2 mm przewod alternatora :-). Nie mam nic do LSN Lublin. Ale samo zarobienie konektorów w ursusowskiej jest bez porównania. Czy wyjdzie taniej zrobić samemu hmm? W każdym naszym ciągniku musiałem wymienić instalacje i generalnie nie mam jak narazie czego się czepiać.... Mówcie co chcecie ale gotowej instalacji lepszej jak ta to nie dostaniecie :-) podobnie z przewodami akumulatorów. Konkretne w dodatkowym oplocie, oraz osłona gumowa na kleme.

P1010241.JPG

P1010271.JPG

Edytowane przez Bizon1201
U siebie na tych instalacjach mam żarówki halogenowe Philipsa extrim. I ani mi się nic nie pali ani nic nie topi. 330 ma tak samo jak 360jezeli chodzi o podłączenie przednich lamp. Adi a to mówisz że ta instalacja nie jest na przewodzie 1 mm? Stare instalacje wydawały się grubsze z racji tego, że miały grubsza izolacje. A przekrój to przekrój :-)
13 godzin temu, wini napisał:

Zakładałem ostatnio taką koledze w 3p i nie wiem czy kupił do 60 czy do perkinsow nie ma wgl, bo trochę było trzeba przerabiać. I fajnie byłoby gdyby była przygotowana pod alternator a nie prądnice 

Jaka różnica jest między w c360 a w 3p osprzęt elektryczny ten sam,może się różnić uruchamianie bo niektóre 3p miały świecę.Reszta to samo a przy zakładaniu nie jesteś zwolniony z myślenia.

Przecież ta instalacja jest zbyt długa jak na oryginalną więc jest jej spokojnie starczy,czujnik ciśnienia oleju idzie na kontrolkę jak w c-360,tak samo ładowanie.Podświetlenia zegarów jednego może zabraknąć na manometr ciśnienia od pneumatyki no i czujnik od braku ciśnienia, a kontrolki świateł drogowych i kierunek jest jak podpiąć.Skoro takie ORYGINALNE to czemu nikt to nie zgłosi,przecież Jacuś do każdego problemu indywidualnie to czemu nikt uwagi nie zwrócił żeby oddzielna wiązka była dawna?  Narzekać to każdy potrafi i problem się zaczyna jak trzeba sztukować przewody ale ruszyć temat i poprawić  to nie ma komu 

Właśnie ORYGINALNE chcę jeszcze tutaj wspomnieć skoro mamy tu temat instalacja,co mnie dokładnie wpienia 

Proszę bardzo mamy tutaj dwa przewody złączony jako jeden to znaczy od lewej i od prawej lampy dane w jeden konektor żeński (tam gdzie podtrzymuje palcem).Przewód zasilający co biegnie od stacyjki  to tunelu chłodnicy,konektory męskie  powinny być podwójne.

b8b906a3f6f76b6fgen.jpg

Na czym polega problem? Gdy będe musiał zdjąć maskę muszę specjalnie grzebać się w lampach,wyciągać przewody ze skorup i maski.Jak już maska była by zdjęta a światła byłyby mi potrzebne muszę ponownie wprowadzać przewody w skorupy i na tunel.Przedtem na fabrycznej instalacji wystarczyło że ja tunelu rozłączyłem światła,przewody z maski out.Potem wystarczyło znów na tunel chłodnicy podłączyć światła i miałem oświetlenie.

Dlatego jeśli @JacekMocny Ty tak sie zarzekasz na bij zabój z tą swoją ORYGINALNOŚCIĄ to róbcie dokładnie jak to z fabryki wyjechało.A nie wy myślicie że dacie przewody 1mm2 i jak jest jak fabryczna.Dużo tak kosztowało dać po 3 dodatkowo konektory żeńskie i  trzy podwójne męskie?  Weźcie to poprawicie bo to jest paranoja.

 

@Adi96 te oryginalne podłączenie lamp tam obok chłodnicy jest do d*py,te śmieszne konektory,ja mam zrobione tak jak na foto i jest gut gut,a jak były te konektorki to na nich reflektory mrygały,sprawdziłem wtedy co się działo,patrzę a tam ledwo się trzymał konektor od tego przewody co idzie od bezpiecznika od świateł mijania i zmieniłem na kostkę i od tej pory spokój.Z tym rozbieraniem to racja akurat,wg mnie najlepiej by było dać konektory na tych przewodach co idą do reflektorów ale zaraz za maską żeby przy zdejmowaniu maski lamp nie rozbierać bo to tylko czas zabiera ;) 

46507328_261925758006264_2691334938417954816_n.jpg

Adi Ale mowa była o 3P , której instalacji nie ma jeszcze w ofercie.  :) Co do podłączenia przednich lamp. Skoro to takie upierdliwe ,to dlaczego nie napisałeś do Jacka Mocnego  ze swoją propozycja zmian w tym połączeniu ?  Z tego co  podaje JM, to jest otwarty na takie formy pomocy. To nic nie kosztuje, ewentualnie twój poświęcony czas. Co do konektorów w ich instalacjach , to nie jest pierwszy lepszy wsadzony badziew, z tego co zauważyłem(bynajmniej w moich nie mam z nimi problemów).Instalacje Ursusa wymieniałem w 4 ciągnikach  C 360 plus do tego 3 ciągniki ursus 330 i dwa z serii ciężkiej. Jedynie był problem w jednej 360 z racji , że właściciel kupił ją na przewodach jak w  lampkach choinkowych (allegro po taniości :D )  Więc tak sobie wierze w te "mrygania lamp" :D .Bo nikt do mnie nie zadzwonił z jakimkolwiek problemem związanym z owymi Instalacjami.   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v