Skocz do zawartości

Case 845 xl & C-360



Mnie również Mikołaj odwiedził 😉

Rekomendowane komentarze

Początkowo szukałem 2wd. Brałem pod uwagę MF, Case, Renault i JD. Chciałem coś wygodniejszego i wydajniejszego, ale po tym sezonie doszedłem do wniosku że bez 4x4 ta wydajność wiele nie wzrośnie dlatego nastawilem się ostatecznie na 4wd. Znam kilka osób posiadających bliźniacze lub podobne modele i każdy chwali. Tak naprawdę szukałem czegoś bardziej według stanu technicznego niż marki. Trafił się ten Case wiec po oględzinach kilku innych zdecydowałem się na niego.

Witam od niedawna tez jestem posiadaczem 845xl tyle ze na wysokich kołach i szeroko rozstawiony.Jaki masz rozmiar ze przednie koła zawadzają o listwę???U mnie 12,4r32 przód,13,6r48 tył i nie trą ale myślę go zwęzić przez odwrócenie kół do środka.Zastanawia mnie brak ograniczników w moście z ZF na zwrotnicach.Zauważyłem takie jakby odboje rurowe na przegubach drążków i z tego co widzę jest to oryginalne rozwiązanie.Ktoś może się orientuje czy wydłużaniem tych odbojów ogranicza się skręt kół żeby nie obcierały o obciążnik???

cześć, wszystkie rozmiary podam jutro jak będę w domu. Nie zagłębiem się jeszcze w regulację skrętu. Kiedyś regulowalem to w Steyr 4095 za pomocą kilku kluczy ale nie pamiętam dokładnie jak. może pomyślę o odwróceniu felg. Priorytetem teraz jest poprawienie świateł bo polowa nie świeci, ale elektryk jutro będzie i ogarnie. Dziś przelozylem przednie koła i już nic nie obciera. Koła tyl to 16.9 A przód 12.4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v