Skocz do zawartości

Valtra N113


Henius91

Wymiana filtrów i oleju


Rekomendowane komentarze

Ale, że ile Valtra kosztuje? W 2014 wyszła 280 tys netto. A jak oceniam? Nie ma z nią poważnych problemów, ale było już kilka przypadków z pierdołami, jak np pęknięty przewód hamulcowy i paliwowy, czy taki pierdół jak spalony termostat klimatyzacji, chociaż tego jeszcze dokładnie nie jestem pewien bo to wstępna diagnoza. 

@Mich9 zgadzam się. Dostać się do pokrywy zaworów to normalnie jak w labiryncie. Wszystko z góry trzeba zdemontować. 

Henius91 napisał: W porównaniu do nowych serii to ta N113 była tania. Za te pieniądze N114 nie kupisz. Co prawda nowe N4 to już inny komfort, ale ich ceny to kosmos. N114 wychodzi drożej niż N113, a odpowiednikiem N113 jest N124. Tutaj była spora dopłata do skrzyni H5. Na H3 była chyba jakieś 20 tys tańsza miałem ofertę na N134 za 295tyś Active tuz przedni oś amortyzowana gumy szerokie tak że można za tyle wyrwać N124 nawet miałem na testach fajna i sporo ważyła jak na taka moc fakt to było prawie 2lata temu

57 minut temu, Henius91 napisał:

Prawie 1700

Np po to żeby wyregulować zawory. Planuję to zrobić na 2000 mth. Oczywiście sam nie będę tego robił, ale serwisu też raczej nie będę brał bo srogo za to skasują 

Powiem Ci na własnym przykładzie i tego co serwisant mi opowiada, ustawiłem zawory na 500h, a później na 5000h, chociaż serwisant mi odradzał i faktycznie nie było czego ustawiać, nie wiem po co valtra każe ustawiać to co 1000h

2 godziny temu, lols123 napisał:

Henius91 napisał: W porównaniu do nowych serii to ta N113 była tania. Za te pieniądze N114 nie kupisz. Co prawda nowe N4 to już inny komfort, ale ich ceny to kosmos. N114 wychodzi drożej niż N113, a odpowiednikiem N113 jest N124. Tutaj była spora dopłata do skrzyni H5. Na H3 była chyba jakieś 20 tys tańsza miałem ofertę na N134 za 295tyś Active tuz przedni oś amortyzowana gumy szerokie tak że można za tyle wyrwać N124 nawet miałem na testach fajna i sporo ważyła jak na taka moc fakt to było prawie 2lata temu

Obecnie wszystkie ceny poszły w górę. Jak w cenie tej N113 wyrwiesz N114 to będzie dobrze. Jak wprowadzili T4 to T144 Active kosztowała 320 tys netto z miękką osią i kabiną i jeszcze jakieś tam duperele. Teraz pewnie 350 tys nie wystarczy. 

Versu to ta sama skrzynia co H5, różnica jest w hydraulice tylko. Mogłem jeszcze coś uhandlować, ale porównywałem ceny do JD i Claasa to nie wyszła drożej. W tej cenie powinienem mieć jeszcze miękką oś, ale diler się uparł że nic więcej nie da się dołożyć. Widocznie planował jakieś konkretne wakacje w ciepłych krajach i mu brakowało. N113 w podstawie wtedy kosztowała 240 tys, wersja redline chyba jeszcze mniej.

Gość

Opublikowano (edytowane)

@Henius91 w versu są inne błotniki tylne, podłokietnik jest i olej hydrauliczny jest oddzielnie a u cb chyba razem. A biegi pełzające masz? U mnie są

A co do zaworów to u mnie serwisant powiedział ze jeżeli wszystko dobrze chodzi to nie ma sensu się odzywać, dodatkowa robota i koszt 

Edytowane przez prodziki-damian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v