Valtra N134
 

Valtra N134

  • 5843 wyświetleń

Valtra N134 HiTech - przy okazji tuningu słabszej N114, przygotowałem N134 do pracy z mulczerem, który wymaga minimum 160KM

Klient ogólnie określił problem (...N134 jest za słaby do tego mulczera...) Robota trochę na wyczucie, ale z doświadczenia w maszynach leśnych wiem jak ta robota wygląda więc w górnym zakresie obrotów odrobinę dołożyłem extra :)

Tuning - podniesienie mocy - inaczej niż konkurencja!!!

Ja nie wgrywam gotowych plików z serwera AllCarTuning jak konkurencja z Czech i Opola!!!

Program sterownika silnika dopasowany jest do klienta. Tak jak chce i pod to co robi! czasami program trzeba 3 razy poprawiać, ale wszystko robię na miejscu i od ręki, nie wysyłam programu do innych firm, bo nie jestem pośrednikiem, a wykonawcą usługi od A do Z!!!



Informacje o zdjęciu Valtra N134

Zrobione z samsung SM-G390F

  • 3.7 mm
  • 1/160
  • f f/1.9
  • ISO 40

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
1 godzinę temu, Danielek161 napisał:

To ile ma teraz mocy?

Mapy sterownika silnika wyedytowałem na wzór modelu N174 (najmocniejszego z tej serii z silnikiem 49 AWF). W górnym zakresie obrotów dołożyłem trochę od siebie. Powinno wyjść około 170KM, moment podobnie jak w N174 (680Nm)

57 minut temu, pp1208 napisał:

zajmujesz się też wyłączeniem DPF lub SCR ?

TAK
Wyłączam DPF, SCR, EGR i inne pierdoły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • toorano
  • 182 785
9 minut temu, AchimR napisał:

Powinno wyjść około 170KM, moment podobnie jak w N174 (680Nm)

powinno czy wyszło ?

sprawdzone na hamowni czy na oko ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damian12345
  • 45 1552
mógłbys mi napisac na pw jaki jest koszt wyłączenia DPF w steyr kompakt/new holland t5 ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394
15 minut temu, Danielek161 napisał:

Silnik tego nie odcierpi później?

Oj tam...najwyżej korba wyjdzie bokiem :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno
1 godzinę temu, Rolnik7343 napisał:

taką valtre do lasu ... aż szkoda ciągnika

też szkoda ale jak na nic gorszego nadleśnictwo nie ma lub unia nie da to weź nie jedź tym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
1 godzinę temu, toorano napisał:

powinno czy wyszło ?

sprawdzone na hamowni czy na oko ? 

Hamownia na serwisie więc dokładnie teraz Ci nie powiem, ale wynik nie będzie na poziomie +/- 5KM od 170KM

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
1 godzinę temu, Danielek161 napisał:

Silnik tego nie odcierpi później?

To jest chyba pytanie retoryczne. Skoro N134 i N174 są identyczne to zużycie silnika będzie na poziomie N174, a nie N134.
Ale fakty są takie że w lesie cały traktor dostaje w d*pę kilka razy bardziej niż na gospodarstwie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
2 godziny temu, extrabyk napisał:

Oj tam...najwyżej korba wyjdzie bokiem :D

 

46 minut temu, konteno napisał:

też szkoda ale jak na nic gorszego nadleśnictwo nie ma lub unia nie da to weź nie jedź tym

Jakie nadleśnictwo?? Widzę, że nie wiecie jak to wygląda w naszych lasach.

Kontrakty na wycinkę drzew wygrywają w drodze przetargu firmy prywatne. I teraz jeżeli np. jak jest kontrakt na kilkaset tys. zł to opłaca się wziąć nową Valtrę w leasing bo całość idzie w koszty, a ciągnik ma działać tylko 4-5 lat. Potem bierze się nowy w leasing i tak w kółko. nie powinno też nikogo dziwić, że pilarze i inni pracownicy tych firm pochodzą z Ukrainy.

W lesie ciągnik zużywa się kilka razy bardziej niż na gospodarstwie, ale zarabia też kilka razy więcej. Przy dużym kontrakcie awaria na 40tys. się opłaca. Lepiej wyrobić się z normami i zdążyć w wyznaczonym czasie niż płacić kary. Państwowi zleceniodawcy są wypłacalni. Dotyczy to też wycinki drzew przy torach kolejowych, kanałach wodnych, gazociągach i liniach energetycznych.
To co dla jednego jest kupą pieniędzy, dla drugiego jet tylko narzędziem do zarobienia 2x większych pieniędzy.

1 minutę temu, Bartek933 napisał:

A jesteś pewien że chłodnice itp. miały takie same?

100%, mam serwisówkę Valtry (schematy i katalog części).

Mało tego ta jest przystosowana do pracy w lesie. Metalowa osłona pod silnikiem i skrzynią oraz metalowe zbiorniki i obracany fotel.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

A taką T144A na ile można podkręcić z  tego co rozmawiałem bez problemu można wgrać program z T154 bo później już jest większa pojemność silnika ale np. w MF z takim samym silnikiem teoretyczne bo nie wiem jak to dokładnie wygląda z osprzętem itp. jak w T144  modele 67XX są z tego co pamiętam do ponad 190km

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
46 minut temu, lols123 napisał:

A taką T144A na ile można podkręcić z  tego co rozmawiałem bez problemu można wgrać program z T154 bo później już jest większa pojemność silnika ale np. w MF z takim samym silnikiem teoretyczne bo nie wiem jak to dokładnie wygląda z osprzętem itp. jak w T144  modele 67XX są z tego co pamiętam do ponad 190km

Dokładnie tak. Z T144 zrobić T154 to godzina roboty z zapisem programu.
T144 i T154 dzielą ten sam osprzęt i silnik AGCO Power 66AWF
Sam silnik wypuszczony jest w konfiguracji 200KM przez JCB i MF 7720 Dyna-VT.
Dlatego raczej nie widzę problemu żeby T144 Active dodać do 50KM. Z mocą 190KM silnik sobie bez problemu poradzi, a skrzynia PowerShift też.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
34 minuty temu, farmer161 napisał:

W n114 ile udało sie dołożyc mocy?

Kalibracja do wartości jak N134.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Slevyn
  • 35 581
Patrząc na zdjęcia i co piszesz wychodzę z założenia, że sprzęty za setki tysięcy złotych nie odzwierciedlają jakości do poniesionych kosztów zakupu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 24 338
10 godzin temu, Slevyn napisał:

Patrząc na zdjęcia i co piszesz wychodzę z założenia, że sprzęty za setki tysięcy złotych nie odzwierciedlają jakości do poniesionych kosztów zakupu.

No niestety jest coraz gorzej z tym. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • kubakar117
  • 1 58
a jak jest z np podniesieniem prędkości w Valtra n134 activr z biegiem Eco? Chodzi mi żeby z 43 zrobić 53

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj