Skocz do zawartości

New Holland T6.175 DynamicCommand


sumek666



Rekomendowane komentarze

W pracy mamy T6020 z 2012 roku. Silnik 4,5 l chyba 112 KM. 

Chodzi z różnymi maszynami ale wszystkie na WOM. ciągnik w tym roku dobił do 2400 h. 

WOM był remontowany już 2x. Pierwszy ma gwarancji,a drugi przez Agravis. Winna jest tutaj specyfika pracy gdzie siewniki muszą być napędzane 1000 obr/min cały czas czy to ramiona w górę czy w dół co za tym idzie silnik ok 2100 obr też cały czas. Najcięższy siewnik ma ok 4 t. Podnośnik chodzi póki co. Muszę dopytać o tę przednią oś czy coś się działo. 

W znajomym gospodarstwie mają prawie same NH. Od starej TM do serii T6000/7000. Mechanicy narzekają na pierdoly z elektryki i elektroniki. Mówią, że Fendt to to nie jest, ale se radzą, a ceną biją na głowę konkurencję. Do najcięższych prac mają 8R, Challengera i Starego Fendta 800 coś (tego z kanciatą maską). Obrabiaja ponad 1500 ha to coś tam mogą powiedzieć ;)

6 godzin temu, porems napisał:

w orce albo ciężkiej uprawie wolno zmienia biegi, tzn tak jak pisałem że najpierw zwolni a potem przyspieszy, może to tylko wina kalibracji nie wiem.

Po zmianie biegu on tak trochę wariuje czy w trakcie zmiany? Jak w trakcie to może tak być, bo jednak zmiana biegów będzie trwać jakieś kilkadziesiąt milisekund jak nie więcej, a w tym czasie napęd jest rozłączony, więc przy bardzo dużym obciążeniu będzie zwalniał.

Edytowane przez Kos_pl
Kos_pl napisał:

6 godzin temu, porems napisał:

w orce albo ciężkiej uprawie wolno zmienia biegi, tzn tak jak pisałem że najpierw zwolni a potem przyspieszy, może to tylko wina kalibracji nie wiem.

Po zmianie biegu on tak trochę wariuje czy w trakcie zmiany? Jak w trakcie to może tak być, bo jednak zmiana biegów będzie trwać jakieś kilkadziesiąt milisekund jak nie więcej, a w tym czasie napęd jest rozłączony, więc przy bardzo dużym obciążeniu będzie zwalniał.

w trakcie zmiany, a trwa to co najmniej 1.5 sekundy, a to jest wieczność, np gdy jadę 6km/h zmieniam bieg, zwalnia do 3km/h i dopiero przerzuca i przyspiesza do tych przykładowo 8km/h

Dnia 1.09.2019 o 21:09, nunu85 napisał:

Po paru minutach stania w bezruchu, albo po wyłaczneniu silnika z osi schodzi cisnienie i spoczywa na metalowych odbojnikach?

U mnie w steyrze, odpowiedniku t6 jest dokłądnie to samo i tez póki gwarancja to spuszczali na drzewo, ze tak ma byc, a po gwarancji juz przyznali, ze jednak jest źle, ale ze czas minał, to sam mam płacic kilkanascie tysiecy za cały moduł.

Pomyslalem,ze chyba ich poje**** i też juz nie mam najmniejszego zamiaru kupowac niz z tej marki.

 

@nunu85

Masz w swoim Steyrze, odpowiedniku T6 u NH, główną pompę hydrauliczną wielotłoczkową czy zębatą?

Obserwujesz może jeszcze takie coś, że silnik traktora zamula raz na jakiś czas układ hydrauliczny (tj. nagle obroty silnika spadają o 100 - 150 rpm i czuć że coś zadało mu obciążenie ?), a problem ten znika wtedy, kiedy wyłączysz amortyzację osi?

 

@porems - co na to wszystko serwis NH?

Edytowane przez Kos_pl

Tak, to będzie właśnie pompa wielotłoczkowa.

@NewVario ma w NH T5 2x pompy zębate i jeszcze tu dochodzi ten problem z amortyzowaną osią, o którym napisałem wyżej, serwis rozkłada ręce... mówi że to przez brak wielotłoczka. A w T5 na EC nie można dodać pompy wielotłoczkowej do konfiguracji. I koło się zamyka.

Edytowane przez Kos_pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v