Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Mowa tu o przyczepie a nie naczepie. Naczepa jest bardzo niewygodna. Jestem pewien, że mimo swojej wagi, taką przyczepę ciężarową ciągnie się lżej niż taką Pronarkę czy Wieltonkę na kołach 17 cali. Te nowe koła jak tu na zdjęciach są już dobre, ale te starsze to tragedia. W mokrym się zatrzymują. A po drugie zawsze mogę założyć do tej ciężarowej koła w tą płaską jodełkę 22,5 cala. Dużo nie zrobią już różnicy przy kosztach remontu 

mam przyczepę na tirowskich kołach i na ulicy super ... sama jedzie ale na polu czy na łące tragedia ...
ale ogólnie jestem zadowolony z tych opon na łąki mam po 15 -20km i ciągnik w transporcie ma lżej niż na orginalnych ale musi być w nich fest ciśnienie teraz mam nabite 8,5 atmosfery bo więcej sprężarka już nie daje rady ale do 10 atmosfer wytrzymują ... najlepiej żeby w ogóle nie przysiadały pod ciężarem ładunku

Edytowane przez Rolnik7343

No dokładnie, 13,7 m to już sporo i ani tym na podwórku się nie zawróci. A czasami nawet wyjazdy z pól są zbyt wąskie żeby takim zestawem zawinąć. 

https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-rama-3-osiowa-resor-CID757-IDvdkw1.html#4b2e541668  Coś takiego jest w zupełności wystarczające. Po dorobieniu ukośnych szczytów można na nią śmiało włożyć na długość 7 belek 130 cm

a te paki w przyczepach trzyosiówkach( nawet i tej z linku ) jaką mają długość ? ramę i podłogę  w naczepie też idzie jeszcze skrócić trochę z przodu i z tyłu a tu trzeba kombimować od nowa , w okolicy trzyosiówkę przyczepe targa favorit 510 , lekko nie ma ale od czego jest możliwość wciśnięcia gazu w podłoge

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v