Skocz do zawartości

Pronar T-026M John Deere 6330P


DanielFarmer

Sianko się udało :)
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Piękne baliki 9_9 Zadowolony jesteś z tej Pronarki? Brałeś pod uwagę jakąś inną markę? Mi 3-osiowa Zasławka wpadła w oko, tylko ciekawe jak z wytrzymałością, bo co do Pronarek to zdania są trochę podzielone 

Odnośnik do komentarza

póki co śmiga,kiszonki 20-21 ładuje a reszty ile wejdzie,jakby tak mokrych belek naładował maxa to wiadomo że może coś pizdnąć ,niby na mgr ale o tak w uj drogo jak za lawetke więc gdzie jeszcze do Wieltona ,Zasława dopłacać

Odnośnik do komentarza

Na T026 i T022 kilka lat woziliśmy mokrej w opór i nic nie uszło. dużo wytrzymalsze niz Metal fach który sie gnie na wszystkie strony 

Odnośnik do komentarza
Przyczepy pronara ogolnie są b. dobre, ale te do bel to jakościowo podobne do metal fachu. Metal-Tech mają konkretną ramę, jak dobrze pamiętam z dwuteownika 300. A propo pronara to dziś na olx znalazłem : https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-laweta-do-bel-siana-slomy-pronar-t023-CID757-IDv8Oft.html
Odnośnik do komentarza
dokładnie, widocznie do najmocniejszych nie należy, lub właściciel zbyt szybko po dziurach z ładunkiem jeździł
Odnośnik do komentarza

No strasznie drogie te lawety, dlatego zastanawiam się nad ramą ciężarową na trzech osiach i 24 ton DMC. W okolicach 10 tys można już coś takiego znaleźć, do tego drugie tyle na remont i mamy wytrzymałą lawetę za połowę ceny nowej

Odnośnik do komentarza

a koła trowskie na polu czy na łące jak choćby lekko przysiądą to działają jak spych ... ciągnik od razu staje w miejscu

Odnośnik do komentarza

Mowa tu o przyczepie a nie naczepie. Naczepa jest bardzo niewygodna. Jestem pewien, że mimo swojej wagi, taką przyczepę ciężarową ciągnie się lżej niż taką Pronarkę czy Wieltonkę na kołach 17 cali. Te nowe koła jak tu na zdjęciach są już dobre, ale te starsze to tragedia. W mokrym się zatrzymują. A po drugie zawsze mogę założyć do tej ciężarowej koła w tą płaską jodełkę 22,5 cala. Dużo nie zrobią już różnicy przy kosztach remontu 

Odnośnik do komentarza

mam przyczepę na tirowskich kołach i na ulicy super ... sama jedzie ale na polu czy na łące tragedia ...
ale ogólnie jestem zadowolony z tych opon na łąki mam po 15 -20km i ciągnik w transporcie ma lżej niż na orginalnych ale musi być w nich fest ciśnienie teraz mam nabite 8,5 atmosfery bo więcej sprężarka już nie daje rady ale do 10 atmosfer wytrzymują ... najlepiej żeby w ogóle nie przysiadały pod ciężarem ładunku

Edytowane przez Rolnik7343
Odnośnik do komentarza
Ja mam TO - 23 bele po McHale pasowej ładuje 21 bel każda około tony i tak do 1000 samej kiszonki rocznie przez pare lat przyczepa z 2011 roku i chodzi bez zarzutu tylko smarować obrotnice szczególnie Osobiście złego słowa nie powiem dobry sprzęt i tani
Odnośnik do komentarza
Dnia 10.08.2018 o 23:02, Henius91 napisał:

Mowa tu o przyczepie a nie naczepie. Naczepa jest bardzo niewygodna....

to ostatnią oś zabrać na przód i na obrotnicy obsadzić by chodziła jako przyczepa a nie jako naczepa z wózkiem  

chyba że jeszcze by przeszkadzała długośc powierzchni ładunkowej

Odnośnik do komentarza

a te paki w przyczepach trzyosiówkach( nawet i tej z linku ) jaką mają długość ? ramę i podłogę  w naczepie też idzie jeszcze skrócić trochę z przodu i z tyłu a tu trzeba kombimować od nowa , w okolicy trzyosiówkę przyczepe targa favorit 510 , lekko nie ma ale od czego jest możliwość wciśnięcia gazu w podłoge

Odnośnik do komentarza

Te trzyosiówki oryginalnie mają po 8,3 m. Tak więc troszkę trzeba podłogę przedłużyć do 9 m i jest git. Największy opór w tych przyczepach stawiają te koła, ale zawsze można wstawić coś innego, chociaż póki co ja i tak bym to targał Valtrą więcej różnicy by to nie robiło 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v