Skocz do zawartości

Spalona Feraboli Extreme HTC 220



Witam. Wiem wiem zacznie się od sypania chamskich komentarzy . Lecz musicie zrozumieć ,żniwa , wszystko szybko, zrozumcie. Szukam kogoś kto zabierze ją choć na części , źle wygląda lecz wiele podzespołów jest ok. Proszę o jakieś kontakty .



Rekomendowane komentarze

Powiedz, może ta informacja ustrzeże kogoś innego przed taką akcją. Jeśli tylko będzie wiedział na co zwrócić uwagę albo czego nie robić.

A dlaczego chcesz ją tak szybko sprzedać? Tak kasa pilna? Teraz to jakiś handlarz cfaniak da ci z 1500 zł. Myślę że zimą ludzie bardziej interesują się jakimiś remontami, a może nawet znajdziesz kogoś kto by chciał ją reanimować dla siebie.

Tak drogą prasę warto ubezpieczyć sezonowo na okres w którym będzie pracować zwłaszcza,że prasy dość często ulegają pożarom. Nie bardzo rozumiem jak może się zapalić prasa przy wymianie siatki...albo jakieś łożysko było już wcześniej rozpalone do czerwoności albo ktoś papierosa palił przy tej robocie...

Gaśnica była przy prasie owszem i w ciągniku który ma kilka miesięcy. Ta gaśnice w prasie nie dało się wyciągnąć A w ciągniku która miała może pół roku nic nie wyleciało, potem brat szwagra zapytał się czemu nie zadziała gaśnica na to strażak odpowiedział mu że taka gaśnice trzeba uderzyć do dwóch razy o ziemię aby zadziała. Słoma też dopiero zaczęła się palić gdy podnieśli klapę turem i zaczeli ją wyciągać. Zauważcie że na około prasy leży słoma która jest nie spalona . Co do ubezpieczenia w tamtym roku ubezpieczyli ostatni raz , bo mieli ją sprzedać jeszcze za dobre pieniądze, i kupić nową lecz pożar ich uprzedził.

zetorlublin7341 napisał:

ogromne pytanie za 100zl dlaczego nie macie gaśnic na takich sprzętach, co by się stało jak by były takie jak w kombajnie przymocowane z boku maszyny albo gdzieś na traktorze ?

Po pierwsze - Czy ktoś napisał że nie było gaśnicy? Po drugie- Czy Ty widziałeś jak się pali słoma? Albo raczej słomą z olejem/smarem? Myśle że nie widziałeś. Jak byś widział ,to byś wiedział że jak już się zacznie palić na tyle żeby zauważyć ogień czy dym to już raczej sytuacja jest nie do opanowania . Sam posiadam gaśnice w prasie i innych sprzetach, ale najważniejsze jest zapobieganie pożarom. Kontrola łożysk, czyszczenie i to o czym chyba wiele osób w czasach klimatyzowanych kabin pomija ,czyli jazda z uchyloną szyba.Zatarte łożysko, przypalony pas .itd często czuć dużo wcześniej 😉


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v