Borekk17 914 Opublikowano 11 Lipca 2018 sam symering czy tulejowales wszystko u mnie też z tego kapie ale tego jeszcze nie ruszam bo jajo w skrzyni a jakos nie mam natchnienia żeby to zrobić Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) Na patencie,lekkie jajo jest.Dałem zimmering, tam gdzie spreżynka dołożyłem oring 25x1 żeby mocniej ścisnęło wargi.Ustawiłem równo i dookoła zimmeringu dałem silikon.Walek zeszlifowałem na gładko zwłaszcza krawędzie żeby przy wkładaniu wałka nie uszkodzić wargi.I na wałek przed zimmering dałem oring 25x2 i na to podkładka regulacyjna.Olej zalałem następnego dnia a dokładnie dziś narazie sucho,zobaczymy jak będzie po robotach gdzie olej dobrze się rozgrzeje. Edytowane 11 Lipca 2018 przez Adi96 Odnośnik do komentarza
Genius9872 414 Opublikowano 3 Września 2018 uszczelniacze same dużo nie dadzą ..... zrobiłeś na handel i tyle 😁 W starej c360 miałem otwory jajowate to brałem dwu składnikowy klej Chester Metal Super, klej po wyschnięciu jak metal, obróbka cholernie ciężka, brałem diax, i końcówki takie frezy/ pilnik super wyszło i zrobiło się szczelne, nowemu nabywcy długo posłuży mój patent ☺ Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Września 2018 Mieliśmy kiedyś taki koc. Podarł się ze starości. heheh Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 24 Września 2018 @Genius9872 Oj tam na handel tyle władowałem w nią kasy zostaje u mnie,miałem własny patent postanowiłem wykorzystać no ale mogę powiedzieć po tym czasie znowu cieknie.Dużego jaja nie ma,nie wiem może te czerwone zimmeringi o kant d*py czarne twardsze.A co z syfem który idzie ze szlifowania? @Thomas2135 A kto nie miał Tyle lat mają a do dziś się przydają Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się