Skocz do zawartości

Zetor Proxima 95



Ot jakość kur.. Żeby w 8 letnim ciagniku tylne obie felgi pękały po calym obwodzie z jednej strony pekly i juz zaczynaja po drugiej stronie
  • Haha 1



Rekomendowane komentarze

To samo działo się w Forterze. Nie brać tej czeskiej zemsty, bo to gówno jakich mało. Jeździć się tym szybko nie dało, bo przez dach można było wylecieć tak bujało. Amortyzacja lepsza już w c-330 niż tam. Tragiczny skręt. Sprzęgło zdechło przed 3000mth bez tura. Notorycznie urywające się "ograniczniki" w tuzie przy rozsiewaczu 1,5t, a podnośnik to ma pewnie z 5t i rozsiewacz przecież blisko idzie. Zmiana biegów tragedia, z 3 na 4 to mało rękę można było urwać. Urwany ręką rewers- tak lekko chodził. Żadnych kolorów przy hydraulice. Bak przy tłumiku. Zwarcia w elektryce. Akumulator fabryczny ze 2-3 lata i do śmieci. Każdy element blakł na inny kolor. Rzyganie przy hamulcach jak stał przechylony. Notorycznie spadające okna z zabezpieczeń. Rozwalona guma od amortyzacji kabiny. I pewnie jeszcze o kilku rzeczach zapomniałem. A jak już nie miało się co pier.dolić, to właśnie pękały felgi, odkręcały się śruby w kołach i blokowały hamulce. Nie warte to ni h.uja. Nawet połowy pieniędzy jakie kosztowało. Na szczęście poszedł już w świat.

4 godziny temu, ursus-moc napisał:

a wszyscy sie smieja ze starej c330 c360 a to przezyje tego zetora

Gdybym traktorem robił rocznie 120 godzin to też bym mógł powiedzieć po 40 latach że igła, pershing i nie do zarżnięcia. Taka jest smutna rzeczywistość tych paździurów.  A powyżej wszystko się wyjaśniło- skoro felgi są pronarowskie to do kogo pretensje? Do polskiego poddostawcy. Zetor ma dosyć przemyślane ciągniki, tylko ostatnio ma w nosie co wyprodukuje bo jelenie kupują to hurtowo a słupki sprzedaży mają się dobrze od lat. Z dwojga złego lepiej dołożyć do Case albo Steyra, choćby nawet 2x tyle.

Oj, ale jak to- polska fabryka nawaliła, to je nemożne, to musiał być germański sabotaż! xD

Winny jest zetor a w przypadku przyczepy powyżej pronar. Ktoś to produkuje i sprzedaje to niech odpowiada za jakość surowców i podzespołów a nie zgania jeden na drugiego zetor na pronara, pronar na hute a huta na nature ze ruda była kiepska. A później slyszy sie że ciągnik/marka nie winna bo dostawca zawinił, a zawinił bo mu na to pozwolono lub złożyło zamówienie na bubel a później odwrócono kota ogonem


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v