Skocz do zawartości

Filtry i oleje do Steyra i Case



Co ile godzin zmieniacie oleje w swoich ciągnikach? Druga sprawa czy konstruktor steyra specjalnie zrobił utrudniony dostęp do filtrów i korków spustowych?




Rekomendowane komentarze

każdy nawet nowy silnik spala olej choćby jego opary z odmy, w jednym od wymiany do wymiany na bagnecie nie zauważy a w innym trzeba będzie dolać, tak już jest zbudowany każdy silnik spalinowy, że w mikro porach pohonowaniu zostaje olej do smarowania pierścieni uszczelniających, po za tym dochodzi turbosprężarka, uszczelniacze na zaworach, zawsze gdzieś może ciut puścić dlatego do silników z dpf są oleje nisko popiolowe o specyfikacji C3 lub C5 w przypadku osobowych.
Dokładnie to, że silnik spala trochę oleju nie świadczy o tym, że to stary zajezdzony trup. Niektóre silniki poprzez to, że były luźniej spasowane coś tam zawsze wezmą. Ze swojej strony powiem, że jak komuś dużo łyka oleju w aucie to polecam zrobić płukanke silnika i zalać naprawdę dobrym olejem typu Motul. Spalanie napewno spadnie, a czasami nawet spadnie do minimum. O ile oczywiście nie jest to silnik już zajezdzony, bo z takim poza remontem to wiele nie zrobisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v