Rolnikos98 69 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Ten wspornik był fabrycznie montowany? Odnośnik do komentarza
Esab200 360 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Myślę że tak bo ja mam c-385 de lux i też to mam Odnośnik do komentarza
timo 824 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Prawdopodobnie tzw. "Zachód" miał w tamtych czasach bardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa (wytrzymałości kabin) i możliwe, że dlatego wersje eksportowe miały takie wzmocnienia. Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 no w swojej 1204 też to mam, ale w 914 finn już tego nie ma... Odnośnik do komentarza
marcin902 7 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Fabryczne fabryczne , czyli jak widać też co kraj to inne wymagania Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 te zastrzaly byly we wszystkich 6garowych z racji masy ponad 6 ton u mnie w okolicy czy to 12stka czy 16stka to ma te wzmocnienia i zadna nie byla na export Odnośnik do komentarza
przekręt 150 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 te zastrzaly byly we wszystkich 6garowych na pewno nie we wszystkich, pierwszy raz to widzę, a kilka już miałem Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 dziwne u mnie w okolicy kazda ma takie chyba ze ty miales te otwierane na maske albo mialy zalozone kabiny z 80tki Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 może i były, ale delikatniejsze, tu widać że sporo więcej "mięsa" przyspawane. nawet chyba "szew" widać Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 tu widac samorobke ale u sasiada jest 16stce praktycznie od podlogi pionowo z jednego kawalka blachy nie jak tu dospawane na sztuke Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się