Skocz do zawartości

kompresor Stanley 50l



Po 2 latach szlag to trafił silnik pracuje Ale po 10minutach pracy ledwo dochodzi do 2bar. gdzie to serwisowa? da się jakoś samemu namierzyć gdzie problem?



Rekomendowane komentarze

Nie wiem jak tam w Twoim kopresorze ale w moim starym robiło się tak gdy ziarenko piasku dostawało się pod blaszkę w głowicy kompresora musiałem wtedy zdjąć głowicę wyczyścić te blaszki aorty, i złożyć, ale w moim był obłamany filtr powietrza, jak tak się robi i po gwarancji można zdjąć głowicę i obczaić czy coś się nie po psiuło

Moim zdaniem że się wtrace to uszkodzona warta 150 zł, sam zbiornik można później wykorzystać. I jeżeli ktoś chce malować czy przedmuchiwac kombajn to minimum 200 l zbiornik i dwa tłoki to taki standard. A ta to taka rezerwowa szybko przenieść coś napompowac.
I jak jesteśmy w temacie sprężarki Kompresor samochodowy 150PSI / DC 12V - DWU CYLINDROWY https://www.olx.pl/oferta/kompresor-samochodowy-150psi-dc-12v-dwu-cylindrowy-CID5-IDoyja8.html Używa ktoś takiej sprężarki na 12v? Napompuje mi to na polu jakieś większa oponę? Bo nie posiadam w żadnym ciągniku sprężarki i muszę coś awaryjnego wymyślęc. A nie będę taszczyl agregatu i jakieś małej sprężarki 220v
  • Root Admin

na polu to podpinam kabel do hamulca i pompuje

lukasz0920 napisał:

Moim zdaniem że się wtrace to uszkodzona warta 150 zł, sam zbiornik można później wykorzystać. I jeżeli ktoś chce malować czy przedmuchiwac kombajn to minimum 200 l zbiornik i dwa tłoki to taki standard. A ta to taka rezerwowa szybko przenieść coś napompowac.
I jak jesteśmy w temacie sprężarki Kompresor samochodowy 150PSI / DC 12V - DWU CYLINDROWY https://www.olx.pl/oferta/kompresor-samochodowy-150psi-dc-12v-dwu-cylindrowy-CID5-IDoyja8.html Używa ktoś takiej sprężarki na 12v? Napompuje mi to na polu jakieś większa oponę? Bo nie posiadam w żadnym ciągniku sprężarki i muszę coś awaryjnego wymyślęc. A nie będę taszczyl agregatu i jakieś małej sprężarki 220v

Mam przerobione przyczepy na hydrauliczne, ponieważ ciągniki które kupowałem używane nie miały pneumatyki, a z pneumatyka były droższe ok 5 - 8 tys i mniejszy wybór. Więc łatwiej było kupić dwa hamulce hydrauliczne na przyczepę (300 + wąż i końcówka max 100 zł. No i stare siłowniki pneumatyczne mogę sprzedać. W sumie hydrauliczne są wygodniejsze można hamować ile się chce bez potrzeby kontrolowania ciśnienia jak to jest w pneumatyce. No i też moim zdaniem jak jest jakaś nieszczelnośc układu to widać odrazu że olej ucieka a w pneumatyce z tym gorzej. Oczywiście można również kupić siłowniki pneumatyczno-hydrauliczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v