Skocz do zawartości

Warsztat



Walka trwa w najlepsze :) 




Rekomendowane komentarze

15 godzin temu, daniel4321 napisał:

Mam też do ciebie pytanie bo mam renault 110 54 i wszystkie te modele mają ten u góry na masce filtr wstępny separator kurzu a moja nie ma nawet nie ma miejsca na ten filtr żadnego otworu nie ma a wszędzie gdzie patrze to wszystkie mają i co to może oznaczać czy z nim jest lepiej czy gorzej

nie wszystkie miały

czy gorzej, to zależy w jakich warunkach pracuje

dołożyć zawsze można, ale ceny używek trochę przerażają

Warsztat nie stygnie normalnie :) Bardzo dobrze, cos to o tym świadczy :) A mam pytanko, skrzynia powershift z Deutza Agrostara 6.81, jest niby padniety rewers w skrzyni, lecz nie wiem czy juz nie było by lepiej calej skrzyni zrobić i mieć spokój? Koszt 20tys by wystarczył na taki remoncik? Nie chodzi mi o sumę konkretną tylko w przybliżeniu bo wiadomo podczas remontu wiele rzeczy może wyskoczyć :)
Gość konteno

Opublikowano

1 godzinę temu, Rolnik1973 napisał:

O tym to świadczy że te traktory co to niby tylko ropę lać i olej mieniać to taki wielki pic na wodę xD

nie dlatego ze pic na wode tylko dlatego że poziom skomplikowania tychże konstrukcji wymaga dużego rygoru czystości przy pracach naprawczych oraz dużej wiedzy i kompetencji  mechanika , widzisz chyba dobrze po sobie , może rozumiesz a może wręcz przeciwnie nie zdajesz sobie z tego sprawy ,mały gospodarz ma mniej roboty i prostszą maszyne którą naprawi sam lub z pomocą sąsiedzką bądź mniej doświadczonych mechaników, przy większych gospodarstwach jest gorzej a jak jeszcze krowiarz lub świniarz bez pracowników to też nie ma raczej czasu na takie naprawy tym bardziej że dla 2-3 ciągników nie ma co sie wyposażać tak jak ten profesjonalny warsztat,

z reszta niektórzy majacy hajs po prostu wolą leżeć do góry brzuchem ,  zapłacić i mieć zrobione to dobrze tak jak powinno niż próbować samemu nie mając wystarczającego pojęcia czy pewności że po naprawie będzie wszystko tak jak powinno byc  

 

Bo jeszcze nie doszedł do rozpieraków w aresie też pisze na korku dot i nie jeden przez to układ zarżną, a ostatnio jak miałem 155,54 po płynie który przedostał się już do skrzyni i zmieszał z olejem to zaszłą tak agresywna reakcja, że farba w środku popuchła, masakra jednym słowem przy takiej awarii, farba się odrywa i zawala filtry, strasznie trudna i kosztowna usterka spowodowana małym błędem....


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v