Skocz do zawartości

Renault 103-54



Zwolnice uszczelnione, może jechać. Teraz posprzątać garaż i kolejna Renata na prześwietlenie.


Rekomendowane komentarze

4 godziny temu, olkosio napisał:

kupowałem  z allegro. oryginalną taką. 4,5t udzwig

Też taką mam. Super sprawa bo po spuszczeniu powietrza dość niska i da się wszędzie wepchnąć. Do tego płyta pod spodem dużej powierzchni i nawet na miękkim jak trzeba to podniesie i w ziemię nie wchodzi. Wadą jest to,że ciężko jest płynie podnosić i opuszczać tak jak w hydraulicznym i są szarpnięcia ale ogólnie super sprawa w gospodarstwie do maszyn i samochodów.

wymieniłem:

PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY ZWROTNICY 105x130x12 mm

PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 35x52x10 mm

tuleja pół osi krótkiej 35x39x35mm

uszczelnienia tylko od strony koła

 

13 godzin temu, Piotrek1975 napisał:

Dał byś jakiś namiar na uszczelniacze u mnie też się pocą na przodzie Renata 75-34

jak ci się  nie spieszy to będę teraz robił Renatę 75 to wymiary będe znał dokładnie. szukaj ja zamawiałem z Intertraktor ale dopiero po wyjęciu jak znałem rozmiary.

Edytowane przez olkosio
10 godzin temu, olkosio napisał:

wymieniłem:

PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY ZWROTNICY 105x130x12 mm

PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 35x52x10 mm

tuleja pół osi krótkiej 35x39x35mm

uszczelnienia tylko od strony koła

 

jak ci się  nie spieszy to będę teraz robił Renatę 75 to wymiary będe znał dokładnie. szukaj ja zamawiałem z Intertraktor ale dopiero po wyjęciu jak znałem rozmiary.

Nie śpieszy mi sie, poczekam. Jak będziesz znał wymiary to byś napisał, Dzięki.

Dnia 21.02.2018 o 08:40, Piotrek1975 napisał:

Nie śpieszy mi sie, poczekam. Jak będziesz znał wymiary to byś napisał, Dzięki.

Kolego w Renacie 75-14 z 88r zestaw uszczelnień zwolnicy przedniego koła (wszystkie uszczelki od strony koła) są takie same. Dokładnie to są w wersjach combi. Ale ten duży w nowszych wersjach jest Kasetowy i ja będę zmieniał już na kasetowe. Fajniejsze rozwiązanie jak dla mnie. Mały za to najlepiej żeby był albo combi (to jest uszczelniacz z pierścieniem filcu) albo kurzowy. Poza tym wszystko to samo. Sprawdź łożyska dolne zwrotnicy, bo jak słabo smarowane to masakra. 

Ostatnio poszedł mi ten uszczelniacz od zwolnicy cały olej wyciekł nic nie kapało tylko od razu wyciekł zdjeliśmy koło kupiliśmy uszczelniacz wszysko zrobiliśmy olej stary spuszczony i nowy wlany i postała renata może dzień dwa i pojechałem w pole miałem do zrobienia agregatem 3 hektary po około 2 hektarach zaczeło ciec tylko powoli kapało wszystko zrobiłem pole do końca umyłem traktor i do garażu schowałem i teraz nic zera jakiego kolwiek oleju przez 3 dni stoi i od tego czasu jak wytarłem to wszystko to nic sucho czy jest może taka opcja przy wlewaniu oleju do zwolnicy stała troche krzywo pod lekim skosem i było wlane troche wiecej niż połowe i czy mógł ten nadmiar teraz wylecieć a model Renault to 110 54    91r 

w fiacie mam ten sam problem jeśli idzie o przód , nowe symeringi i o ile prawe koło się udało , trochę pomoczyło się właśnie na początku w końcu się darło i suche ,

To lewe muszę rozbierać po 200 mth już leci teraz , tyle że nowe łożyska dałem i luzu nie skasowałem jak trochę pojeździłem może za to cieknie ale też teraz dam chyba do przetoczenia piastę bo wytarta od symeringa

 

To poczekaj może się dotrze, druga sprawa spuść powietrze jak pojeździsz,  nagrzeje się  zwolnica to razem olej i wypuszcza gazy jak nowy zalałeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v