Skocz do zawartości


zetor proxima 75, 2000 mtg /2009 rok/5 skrzynia, (zdjęcie gdzieś z wiosny)  rozpołowiony - problem z wrzucaniem biegów , przyczyny - wytarte wypusty tulei łożyska oporowego i zastana tarcza sprzęgłowa na wałku. 


Rekomendowane komentarze

5 godzin temu, cheecko napisał:

Każdy użytkownik zetora kupując mechaniczny uznał że będzie to lepsze rozwiązanie niż hydrauliczny rewers no i potem dzieją się takie awarie. Bardzo słabo sa wykonane sprzęgła w majorach, proximach i forterra.

A czy ten rewers elektro-hydrauliczny w Zetorach jest już dopracowany? Bo jak dobrze pamiętam pierwsze egzemplarze miały jakieś problemy z tym podzespołem.

3 godziny temu, ZYLA napisał:

Hehe. Te same objawy u mnie. Wyzlobienie raczej nie było przyczyną. U mnie znacznie mniejsze było. Ale tarcza ciasno na frezie chodziła. 

Plaga jakaś chyba :D

Ps. 

Dlaczego maskę zdejmowaliscie? 

no teraz wychodzi na to że fabryka dała plamy z tym sprzęgłem ogólnie , a co do maski to własnie poźniej się nad tym zastanawialiśmy po co ją zdjęliśmy :D bywa ...

To w starym zetorze np.5211 jest taka rurka gdzie się wlewa kilka kropel oleju i smaruje wałek frez skrzyni biegów w swojej Proximie chyba muszę zobaczyć przez te zaślepkę z boku i najwyżej posmarować frez zapobiegliwie raz w 5211 posmarowałem kirka kropel oleju i sprzęgło od razu dużo lżej chodziło    

     

Edytowane przez przybyslawice5211

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v