Skocz do zawartości

Dźwignia zmiany biegów po prawej stronie.



Dopóki nie złapie luzu bedzie całkiem dobrze.
  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Eee chyba nic z tego nie będzie. Jak pozakładłem wszystko do kabiny to zrobiło się za ciasno. Dodatkowa dźwignia zakresów wadzi mi z ręcznym hamulcem a głowna z jednej strony włazi na dźwignię przedniego napędu przy wbijaniu wstecznego a z drugiej dochodzi tak blisko nogi że na 4 źle wcisnąć hamulec nożny. Spróbuję coś jeszcze poprzeginać ale straciłem troche zapał.
Długość nie jest tu problemem, myślałem nawet ją przedłużyć żeby było wygodniej. Problem jest z tym gięciem w górę. Z jednej strony trzeba by je rozgiąć bardziej a dopiero wyżej dogiąć do nogi żeby ominąć udo a z drugiej trzeba by dogiąć troche wcześniej żeby nie wchodziła na dźwignię przedniego napędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v