Skocz do zawartości

Dźwignia zmiany biegów po prawej stronie.


mani51

Dopóki nie złapie luzu bedzie całkiem dobrze.
  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Też kiedyś o tym myślałem i nawet próbowałem juz coś modzić ale problem pojawił się kiedy przyszło zmienić pozycję szosowe terenowe za duży ruch, ale tutaj twój pomysł jest jak najbardziej ok.

Odnośnik do komentarza
Eee chyba nic z tego nie będzie. Jak pozakładłem wszystko do kabiny to zrobiło się za ciasno. Dodatkowa dźwignia zakresów wadzi mi z ręcznym hamulcem a głowna z jednej strony włazi na dźwignię przedniego napędu przy wbijaniu wstecznego a z drugiej dochodzi tak blisko nogi że na 4 źle wcisnąć hamulec nożny. Spróbuję coś jeszcze poprzeginać ale straciłem troche zapał.
Odnośnik do komentarza

Napracowałeś się szkoda było by to teraz to wszystko rzucić i wrócić do orginału, Spróbuj może ją skrócić trochę.

Odnośnik do komentarza
Długość nie jest tu problemem, myślałem nawet ją przedłużyć żeby było wygodniej. Problem jest z tym gięciem w górę. Z jednej strony trzeba by je rozgiąć bardziej a dopiero wyżej dogiąć do nogi żeby ominąć udo a z drugiej trzeba by dogiąć troche wcześniej żeby nie wchodziła na dźwignię przedniego napędu.
Odnośnik do komentarza

Myślałem też nad tym, ale będzie za bardzo skomplikowane, poza tym dosyć ciężko to chodzi i chyba na linki nie pociągnie za długo. Założenia są takie że ma być jak najmniej elementów współpracujących i prosta konstrukcja. 

Na linkę to można zrobić reduktor przed skrzynią. 

Odnośnik do komentarza

Zrób na próbę tak jak ci wcześniej napisałem niewiele tracisz jedynie sam palec wybieraka poświęcić. 

Dźwignię z prawej do podłogi na zawiasie przykręcić i poprzeczną połączyć z palcem w skrzyni .  Kabina buja się niewiele , skok na boki można zmniejszyć, przód/tył już nie bardzo. 

Odnośnik do komentarza

Tylko trzeba tak zrobić żeby ominąć stopę. Tam jest tak ciasno, że nie ma gdzie nogi postawić jak nie chcesz trzymać na gazie. Już teraz mi trochę przeszkadza ten pręt mimo że jest odgięty do tyłu. 

Odnośnik do komentarza

A... W dużej jest po prawej i zawsze przesuniesz nogę w lewo na wysokość pedałów hamulca.  W dużej to upchane zaraz zmierzę ile jest od środka kabiny do błotnika. Może  sama zmiana  miejsca gazu już by coś wniosła.

Odnośnik do komentarza
Między błotnikami jest tyle samo miejsca co w małej budzie bo niby jak mieli by zrobić więcej żeby weszla między koła. Różnica jest taka że podłoga jest wyżej i poza błotnikami jest szersza.
Odnośnik do komentarza

Udało się wszystko pogodzić, przeniosłem tylko trochę ręczny hamulec do przodu. Jedyne co to troszkę za słaba jest blokada w położeniu środkowym i jak trzeba szybko 9 wbić to czasem dźwignia ucieknie na 1,2 - wsteczny.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v