Skocz do zawartości

Garaż


Tomaszek8504

W jaki sposób proponujecie zabudować prawą stronę, żeby oddzielić od reszty stodoły, bo chciałem stworzyć ciepłe miejsce do remontów. No i sufit też trzeba jakoś zrobić żeby ciepło było, a tylna ściana to będzie murowana z oknem


Rekomendowane komentarze

nie pitol sie z kratownicami z drewna, blachą ani żadną płytą.... Kup bloczek z gazobetonu 10 lub 12cm, worek kleju i postaw ścianę jak należy. Koszty znikome, a ściana trwała i ciepła jak na takie warunki. Do tego zawsze powiesisz sobie np regał i nie bedziesz sie bał ze coś się wygnie itd...
Odnośnik do komentarza
I nie będzie wylęgarni mysz pod płytami. Też popieram budowę ścian z pustaka.
Odnośnik do komentarza

Dzięki Panowie, rozwialiście wątpliwości. Bo szwagier który troche budowlanką się zajmuje powiedział też że pustaki, chyba solbet na klej. Ale to bym ścianę postawił do wysokości belek myślę, i potem jakiś strop na górze. Tylko z czego ten strop zrobić?

Bo ten dach to wysoki, na zdjęciu tylko tego nie widać

Edytowane przez Tomaszek8504
Odnośnik do komentarza

Ja bym na strop dał płyte warstwowa 10 cm tanio mozna kupic w II gat, a nie pierdzielic sie z lanymi stropami czy wełna gdzie myszy sie moga zalegnac.

Odnośnik do komentarza

Nie, lany to za duża inwestycja. Zorientuje się co to te płyty warstwowe, bo myślałem żeby może parę belek dać i deski a w środek wełna. Mysz to tutaj wcale nie ma jak narazie. Sciany to 2 mam postawić i tą górę zrobić, wtedy piecyk wstawie i będę miał wreszcie jakieś warunki na zime

Odnośnik do komentarza

Przekalkuluje to wszystko i coś wybiore, obejrze w sklepach jak to wygląda, dzieki za pomoc. 

Omega 3,0 211 kucy, duuży ciągnik by trzeba zeby  do tej mocy dopasowac. Jezdzi sie tym fajnie, automat zmienia nieodczuwalnie biegi, przy bardzo malych obrotach daje nastepne biegi i tym mozna nie przekraczając 2000obr wszedzie dojechać. No a jak się depnie to od razu nawet 2 biegi do dołu i prawdziwa jazda się zaczyna (w sumie tylko 4 biegi ale są  półbiegi i na końcu nadbieg) A jak się wciśnie magiczny przycisk S to dopiero przeciąga na biegach żeby szybciej przyspieszać. Fajne auto ale bardzo wymagające i kapryśne, gdybym nie umiał sam naprawiać poszedłbym z torbami, muszę sobie tylko ładny garażyk wykończyć

Odnośnik do komentarza

Tak ciekły dlatego kupiłem aluminiowe od Vectry, których cena sięga obecnie nawet 700zł. Teraz właśnie odpaliłem po zmianie silnika bo 2 korbowody się poszły jeb..c przy predkosci prawie 200 sie to stalo, myslalem ze silnik wylecial, łape też rozwaliło, blok dziurawy z obu stron. Te silniki lubią obrócić panewke na korbie, jestem stałym bywalcem forum tylko tego modelu to wiem troche o tych autach.

Odnośnik do komentarza

Ja siedze w vectrach i robie tylko valki, swapow tez juz sie troche zrobilo. Sam smigam vectra c 3.2 a poprzednia vectra b tez miala 3.2. Co do aytomatu to mam ten badziew teraz i musze sie zebrac zeby swapa na manuala 6 biegow zrobic i wsadzic stare sportowe walki rozrzadu co mialem w poprzednim aucie. Co do pokryw to w vc juz byly duzo lepsze jak w omach bo maja dobre zebrowanie ktore je wzmacnia i jak sie dobrze zrobi na uszczelkach ori gm tylko ze serwisu to naprawde spokuj jest  na xx tys km. 

Co do kaprysnosci to sam silnik i osprzet ma budowe cepa a juz nie mowie o rozrzadzie ktory jeat banalny a mechaniki wolaja jak za zboze a robota na 3 godzinki z wymiana uszczelniaczy.

Jedyny ich problem to wlasnie w 3.0 czasami lecace korby i jajowate tuleje ale to juz musi miec przebieg....

Odnośnik do komentarza

Brama 3.7 x 3 wysokości, koszt 3700zł taniej raczej nie było a wziąłem firmę ze Staszowa z polecenia kolegów, niby dobrej jakości zachodnie te panele, mechanizmy zamek polskie. Tylko przydałby się silnik bo ciężka troche do podnoszenia.

@Mikruss Moja przebiegu ma udokumentowanego 280 000 ale ciężką nogę mam i to przez to, nawet Astre I pancerny 1.6 z małym przebiegiem wyzionął ducha, pierścionki się do miski wysypały a olej dopiero pod koniec zaczeła brać. Rozrząd to nie jest według mnie prosty, napinacz i 2 ruchome rolki, jedną ruszysz wszystko się zmienia, ostatnio taki mechanik mi mówił, że nie umie ustawić dobrze tego rozrządu, ja już 2 razy to robiłem ale że silnik chodzi nie świadczy o dobrym ustawieniu, tylko dobre blokady to gwarantują plus czujnik zegarowy GMP

Odnośnik do komentarza

W nosie prawda zadnych blokad nie potrzeba.ja sie uczylem wymieniac rozrzad na tym v6 hehe i robi sie prosto a jak chcesz blokady to wiertla miedzy walki rozrzadu i stoi wszystko murem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v