Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Mam odwrotne zdanie :D Jeżdżę zazwyczaj w okresie letnim t6030, t6070, i t4.75, a Jelonkami na co dzień 6010, a w okresie letnim 6620, 6530, 6230 to według mnie komfort bez porównania na korzyść JD, jest lepiej wyciszony i plastik jest twardy, a nie z plasteliny. :P W ciężkim transporcie również niebieski zostaje w tyle, jest mułowaty. :) 

Jedyny + w niebieskim to jest dobra amortyzacja kabiny, Natomiast TLS w Jelonku lepiej amortyzuje i to dużo, dużo lepiej niż w niebieskim. ;)  U mnie w okolicy firmy usługowe tylko John Deere, Fendt no i jest jeden jedyny SKR. Mają tam niebieskie ale są zadowoleni z TM-ów, a z T7-ki już nie za bardzo. :)  PS. Wasz Jelonek czy znajomego?

Edytowane przez thebestacc

Nie musisz mnie uświadamiać, wiem że jest na guziki. To że trzeba zmienić z zakresu E na F to chyba nic wyczerpującego nie jest?  ;) Za to bujnięcie ma i nie zastanawia się nie wiadomo ile pomiędzy połówkami tylko moment i idzie. :) Za to w hollandzie szczególnie denerwujące jest przejście z 12 na 13 - tragedia w transporcie to mało powiedziane. 

Edytowane przez thebestacc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v