John Deere 7530 New Holland t6070 Jcb 530/70
 

John Deere 7530 New Holland t6070 Jcb 530/70

  • 6669 wyświetleń
ciężke warunki


Informacje o zdjęciu John Deere 7530 New Holland t6070 Jcb 530/70




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • KrowieBieszczady
  • 146 935

Z czystej ciekawości, gdybyś stał teraz przed wyborem nowego ciągnika smerf czy jelonek? :D 

Edytowano przez KrowieBieszczady

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • axos
  • 21 496
A ciężka decyzja Ale Nh jednak wygodniejszy i tańszy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KrowieBieszczady
  • 146 935
4 minuty temu, axos napisał:

A ciężka decyzja Ale Nh jednak wygodniejszy i tańszy

Powiem Ci, że mnie zaskoczyłeś :D

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Mam odwrotne zdanie :D Jeżdżę zazwyczaj w okresie letnim t6030, t6070, i t4.75, a Jelonkami na co dzień 6010, a w okresie letnim 6620, 6530, 6230 to według mnie komfort bez porównania na korzyść JD, jest lepiej wyciszony i plastik jest twardy, a nie z plasteliny. :P W ciężkim transporcie również niebieski zostaje w tyle, jest mułowaty. :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kierownik
  • 436 2018
Tak, przekładnie sa strasznie mulaste w tych nh. Testowalem raz nh i tam po zmianie polbiegu jest takie jakby chwilowe rozsprzeglenie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • axos
  • 21 496
jazda o wiele lepsza w nh wygodniejsza skrzynia lepsza amortyzacja osi i kabiny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek7340
  • 107 1481
bo to tez zalezy od wersji Nh i skrzyni. power command to najlepsza skrzynia z Nh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Jedyny + w niebieskim to jest dobra amortyzacja kabiny, Natomiast TLS w Jelonku lepiej amortyzuje i to dużo, dużo lepiej niż w niebieskim. ;)  U mnie w okolicy firmy usługowe tylko John Deere, Fendt no i jest jeden jedyny SKR. Mają tam niebieskie ale są zadowoleni z TM-ów, a z T7-ki już nie za bardzo. :)  PS. Wasz Jelonek czy znajomego?

Edytowano przez thebestacc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • axos
  • 21 496
Nie zgodzę się z Tobą że tls lepiej amortuzuje jak w nh w nh jest amortyzowana kabina i os w jd też i jednak nh mnie skacze lepszy komfort jazdy zdecydowanie w nh jelonek z serii 7730 itp ma jedynie lepsza amortyzacje bo ma inaczej os amortyzowana

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • axos
  • 21 496
jak bym mial kupowac teraz to albi nh t7 albo fendt 900vario a z jd to 7930 albo R

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Tymi co ja jeżdżę to elegancko amortyzuje i nic nie skacze. :P Z wajchowania to przełączanie zakresów i tyle i to zazwyczaj się używa tylko 3 ostatnich ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Nie musisz mnie uświadamiać, wiem że jest na guziki. To że trzeba zmienić z zakresu E na F to chyba nic wyczerpującego nie jest?  ;) Za to bujnięcie ma i nie zastanawia się nie wiadomo ile pomiędzy połówkami tylko moment i idzie. :) Za to w hollandzie szczególnie denerwujące jest przejście z 12 na 13 - tragedia w transporcie to mało powiedziane. 

Edytowano przez thebestacc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 78 756
ale jd ma coś czego nie ma nh.... klank ( tzn dźwięk silnika) jak się otworzy prawe okienko w kabinie jd to można cały dzień tak słuchać a w szczególności jak mu sie odpuści pod obciążeniem z obrotów tak na 1600 a później podłoga :-D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • axos
  • 21 496
Jak masz dobrze skalibrowano skrzynie to nie masz szarpania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JD1188
  • 126 1787
W semi powershift zawsze będzie szarpniecie przy zmianie zakresu, jedynie rozwiązanie to zmiana zakresu że sprzęgłem. Natomiast w full powershift wszystkie biegi wchodzą płynnie jak jest dobrze skrzynia skalibrowana ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Tam to nawet zmiana zakresu ze sprzęgłem tym nożnym nie pomaga, sprawdzałem i w t6030 i w t6070. :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 956 2753
W t5060 też można jeździć cały dzień z otwartym okienkiem z boku :) Dzięki ma zajebisty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • thebestacc
  • 22 255

Ja podczas pracy w polu czy to t6030 czy t6070 to słuchawki na uszy zakładam żeby nie słyszeć tego "miksera". Szczególnie na 11 biegu, :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damianzetor9540
  • 2705 13749

A jadąc JD pewnie nogi szeroko i robisz sobie dobrze? Juz co niektórzy to serio przesadzają. :)

Edytowano przez damianzetor9540

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj