Skocz do zawartości

Filtr oleju hydraulicznego JD



Smok pompy ze skrzyni. Tak może wyglądać filtr gdy olej się tylko dolewa a nie wymienia.




Rekomendowane komentarze

OK dzięki wielkie, to jeszcze jedna prośba... :)  

czy jak go wyjmiesz leci olej lub czy trzeba olej spuścić wcześniej... a może wyjąć filtr i czekać aż ewentualne nieczystości spłyną... bo to chyba najniższe miejsce

a może jeszcze jakieś wskazówki serwisowe - chętnie skorzystam

w swoim jaśku na filtry nigdy nie narzekałem zawsze były czyste eleganckie , usyfiony najbardziej bywał powietrza ale to normalne

jedno co mnie drażni to:

- odpalanie zimą....akumulator OK , 850A lub 900A na 175Ah - jakoś tak , roczny Centra, rozrusznik OK, świeca w kolektorze grzeje, a mimo to czasami ciężko skubańca jak zimno zapalić

- a i od wakacji zginął ręczny, nie trzyma, znaczy się czasami trzyma czasami nie - zależnie jak się ułoży i też nie wiem jak to rozwiązać....

- no i ostatnie na wałku WOM nie ma czujnika prędkości obrotów 540/1000 , chciałbym czujnik dokupić i podpiąć, wtyczka namierzona tylko nie bardzo wiem przy wałku w które miejsce... :)

 

jeżeli ktoś umiałby doradzić i pokierować byłoby super dla mnie i dla jaśka, dzięki za zdjęcie

Olej najlepiej spuścić, ale tą śrubą też spłynie. Potem zobacz przez otwór czy na dnie jest czysto, jeśli ręczny u Ciebie szaleje raz jest raz niema możesz spodziewać się takiego samego stanu filtra 

co do odpalania, w okolicy jest kilka różnych JD i każdy mówi to samo, raz odpala do strzału a innym razem musi pokręcić nie zależnie od warunków,

z wałkiem muszę popatrzyć w tym co stoi teraz u mnie 

 

3 godziny temu, Departament napisał:

Nie kurrwaa ani kapka nie wyleci bo tu nanotechnologia na to nie pozwoli choć filtr na dnie obudowy...

Ręcznego nie ma: ciekawe czemu... pewno kolejna nanotechnologia miałaby zapobiec zużyciu tarcz w 20 letnim traktorze

w sumie tej nanotechnologi nie chciałbym... mam swojego z 5 może 6 lat (teraz ma z 7800 godzin) to wszystkie te filtry z rysunku wymieniałem z 4 razy każdy to nie jest chyba zły wynik (paliwa, oleju, skrzyni, hydrauliki, dwa powietrza i powietrza w kabinie) tego małego z zdjęcia powyżej co zamieścił rafik1808 nigdy nie widziałem w instrukcji.... dla tego nie wiedziałem...oleje silnikowy, przedniego mostu i w przednich kołach wymieniam ale hydraulicznego faktycznie nie tylko się troszkę czasami jak brakuje dolewa...

Jeżeli ktoś ma jakieś wskazówki na pewno się do nich dostosuję

To jak z tym ręcznym... po wymianie filtru i zmianie oleju raczej sam się nie naprawi.... jak można i czy można samodzielnie go naprawić? Ewentualnie co i czy dużo byłoby rozkręcania? Może ktoś robił wymianę taśmy ręcznego hamulca?

filtry JD.gif

dobra dobra, już wystarczy z tym nabijaniem chłopaki....

co do oleju jest teraz Agrol U (hydrauliczno-przekładniowy) i w sumie nie wiem czy zakupić tego co był czy hy-garda kupić oryginalnego (kiedyś na oryginalnym do przedniego mostu się przejechałem bo panowie z serwisu JD zalecili nie taki, wszystko trzeszczało skrzypiało był bez dodatków LS)

podpowiedźcie lepiej jak ogarnąć ręczny tą taśmę, bo jak wymienię olej to raczej samo nie wróci do normy...

i jak zrobić by były obroty WOM na wyświetlaczu czy będą jak dokupię czujnik obrotów i gdzie go wmontować...

a pytanie do rafik1808 u ciebie po wymianie co z ręcznym?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v