Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Tak tuleje i tłoki są pod turbo założone, kwasowka może I będzie, bo bez tłumnika nawet cicho chodzi, bo turbo wycisza.

Była robiona'głowica i tak zrobili że się płyn leje z gniazd wtrysku i po świętach Muszę dac im'o tym znac, bo nie wiem czy ściągać głowice czy tak to zrobia, I coś żółtego klejącego wydostaje się z wydechu, na olej to nie wygląda, myślę ze może z paliwa, płyn dostaje się na tłok i nie dopala.

 

Tłumik to blaszka zacznie pękać pierwsze na samym dole a możliwe że bebechy  środku poodpadają.   Ja w swoim tłumiku bebechy wywaliłem, wzmocniłem od dołu i ciągnik cichy. Znów zaczął pękać to komin poleciał w garaż i rurę z nierdzewki założyłem. Ciągnik dalej cichy tyle że gwiżdże. Tak ze przy pierwszej okazji możesz go śmiało wywalić. W regulatorze obrotów od strony kabiny są dwie śrubki M6. Jeśli się nie mylę dolna a na pewno ta bez łba na klucz jest od dawki paliwa. Wkręć ją trochę by dać mu więcej paliwa bo bez tego mocniejszy nie będzie. A w przyszłości pomyśl o pompie z korektorem lub sam regulator z korektorem. 

Edytowane przez seweryn20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v