Skocz do zawartości
© Adrian_URSUS_1999

URSUS C-385 (CTR 2017)



Ursus C-385 , wyposażony w silnik Perkins 854E-E34T spełniający normę spalin Stage IIIB, oraz przekładnię Carraro T100, (12F/12R) o udźwigu podnośnika do 3600kg. Od przyszłego roku w opcji przekładnia 24F/24R z rewersem elektrohydraulicznym. Opony przód 380/70 R24, tył 480/70 R34. 

Prawa autorskie

© Adrian_URSUS_1999

Rekomendowane komentarze

...a będzie tylko drożej coś czuje... Rozmawiając z przedstawicielem Ursusa na CTR, dowiedziałem się, że od 2020 roku producenci obowiązkowo w standardzie będą musieli wyposażać ciągniki w miękką przednią oś. Wymóg UE. Jak dla mnie samego spoko bo i te mniejsze ciągniki dostaną troszkę luksusu, ale z drugiej strony niektórzy woleliby na tym podzespole zaoszczędzić. 

Dnia 3.12.2017 o 22:15, ZELKOW napisał:

ja bym był za tym żeby dali wszystkim równe dopłaty albo niech zabiorą je wogóle to wkońcu ceny wzrosną

Skoro chcesz, żeby zabrali, to po co "wyciągasz łapę" po pieniądze? Jesteś hipokrytą. Ja wolałbym, żeby zabrali fundusze na PROW, a te pieniądze przeznaczyli na pulę dopłat bezpośrednich. To niesprawiedliwe, gdy jedno gospodarstwo (ojciec, żona i syn) składa kilka wniosków i to przez kilka edycji programu na zakup maszyn za kilka milionów i jest przeinwestowane, a dla innych chcących inwestować brakuje pieniędzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v