Skocz do zawartości

Zetory



Gotowe i ustawione na zimę w garażu :)



Rekomendowane komentarze

Pod proxima stoją banki z paliwem bo w zimę nie robie dużych zapasów tylko na bieżąco kupuje, tur nie oparty tylko podniesiony bo sytuacja tego wymagała, normalnie stoi opuszczony. 5320 chodzi całym rokiem bo tur jest potrzebny każdego dnia, a proxima zrobiła juz wszystko co miała zrobić i w zimę może być jedynie odpalona jak śnieg zawali i trzeba będzie komuś pomóc :D 7 miesiąc u mnie kończy z przebiegiem 455mtg ;)
Gdybym miał juz ją na wiosenne prace to spokojnie by miala ponad 500 mtg ;) Awarii jak dotąd żadnych i oby tak dalej. Na początku był problem z klima bo woda lala się do kabiny (winny był przewód który miał ją odprowadzać przez słupek w kabinie) zmieniłem go na gumowy elastyczny i problem rozwiązany. Na początku też sporo oleju znikało z silnika ale serwisant mnie uspokoił ze do 500 mtg może go brać. Teraz zauważam ze im bliżej 500 tym coraz mniej go bierze. Jak do tej pory od nowości dolalem jej chyba 7 litrów i teraz już z miesiąc nie dolewalem bo go nie bierze. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu, rewers elektrohydrauliczny i polbiegi to super sprawa :)

Dokładność wykonania silnika zatrważająca 500 godzin pracy by dotrzeć silnik to lekka przesada. przy pierwszej wymianie w proximie ubyło prawie do dolnej kreski i to mnie martwi, bo w 7211 który powinien iść do remontu silnika, dymi odmą nie ubywa tyle oleju pomiędzy wymianami.  Silnik w proximie to okropnie paliwożerny i głośny klekot. 

Tylko nie odpuszczaj z tą gwarancją jak by co. Ja tak miałem z 7340 żłopal olej jak szalony serwis mówił to samo co u Ciebie. Ale ciągnik zamiast mniej to pobieral coraz więcej od wymiany do wymiany by mu nie starczylo 12 l. Jak go rozebrałem miał pęknięte pierściemie na pierwszej dziurze. I ogólnie słabej jakości materiał na tulejach były plamy ciemne i przez to tuleja nierównomiernie się zużywała.
Powodzenia tak od stycznia kolego z tą łapa i dowodem;) To ty wywaliłem DPF i nie zmieniałem charakterystyki silnika w komputerze ? I nie glupieje ciągnik a co zrobiłeś z czujnikami i innymi. w osobuwce jak się wywalało to komputer dostal oprogramowanie od wersji bez DPF i w tedy miało to ręce i nogi :) Z ciekawości masz czujnik przed DPF i za filtrem? Panowie niestety ekologia dorznela kilka zajeb silników które chodziły masę czasu i nic się nie działo z nimi a koszt naprawy osprzętu to były grosze a dziś głupie wtryski i koszty sięgające połowę wartości auta ot taka rzeczywistość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v