Skocz do zawartości

New Holland t5.100 EC


Gość
  • 23332 wyświetleń

Nowy nabytek New Holland t5.100 EC




Rekomendowane komentarze

T5 i seria N to ta sama liga może w świecie smoków i starych baśni...Wypowiadaj się rzetelnie, a nie jak dziecko, ten NH co na zdjęciu ma zostaw osi 238cm, Valtra N 266cm. A to że Nh T6 ma napompowaną maskę to już ukłon w stronę marketingu NH, że jednak ludzie łykają ten fortel jak pelikany i mają wrażenie, że to taki duży ciagnik. T6 w podstawie ma rozstaw osi 264cm, dopiero z opcjonalnymi osiami rozstaw rośnie. 

NH miał zawsze ceny odpowiednie do jakości, dlatego tyle tego jeździ po polach. Ale to nie oznacza, że np Valtra i Fendt muszą być w podobnej cenie bo każdy by to kupował. 

Może źle sprecyzowałem. Stara seria N3 (oprócz modeli 93 i 103) jest sporo większa od T5. I chodziło mi również o starą serię T6, bo nowe modele T6 są jednakowej wielkości, bez względu na to czy ma 4 czy 6 cyl. Tak samo Valtre T4 trzeba porównywać do NH T7. Trzeba jednak zaznaczyć, że modele serii N4 powyżej 130 KM są cięższe od nowej T6 o równe 500 kg :)

N104  Hitech5 
przednie błotniki skrętne, obciażniki tył, amortyzacja kabiny, lepszy fotel, oświetlenie premium, opony michelin multibib 540/440, dach panoramiczny, fotel pasażera, pompa 90. 

Cena katalogowa 274 netto, do oddania za ok 258 netto. Może by coś urwał może nie. Jak dla mnie cena za duża za taki ciągniczek. 

Wszystko co poniżej NH T6, Valtra N, Case Maxxum, Claas Arion, JD 6m,mc,rc itd jest nieopłacalne w zakupie za te pieniądze. Sam się zastanawiałem nad T5 ale ostatecznie wolałem dopłacić 15tys(przy zbliżonym wyposażeniu) do claasa ariona gdzie mam silnik 4,5l a nie 3,4l i skrzynia nie wyje

Żałuje że prędzej do tego nie doszedłem bo bym miał maxxuma 110 ze starej serii za 195netto ale początkowo upierałem się przy luxxumie...

Arion 430 Wyposażenie standard plus:
Hydraulika 100l/min 3 pary zaworów
amortyzowana kabina
WOM 540/540Eco/1000
CIS z kolorowym wyświetlaczem
pełne oświetlenie(4przód+4tył+ 2 w masce)
chłodzony schowek na butelkę
skrzynia Quadractiv z automatyką i tempomatem
koła 380/85-R28 przód 460/85-R38 tył

jeszcze dostałem w gratisie prostego gpsa claas copilot

Edytowane przez Przemo85
1 godzinę temu, Przemo85 napisał:

Wszystko co poniżej NH T6, Valtra N, Case Maxxum, Claas Arion, JD 6m,mc,rc itd jest nieopłacalne w zakupie za te pieniądze. Sam się zastanawiałem nad T5 ale ostatecznie wolałem dopłacić 15tys(przy zbliżonym wyposażeniu) do claasa ariona gdzie mam silnik 4,5l a nie 3,4l i skrzynia nie wyje

Żałuje że prędzej do tego nie doszedłem bo bym miał maxxuma 110 ze starej serii za 195netto ale początkowo upierałem się przy luxxumie...

Głupoty opowiadasz o tym wyciu .w kabinie nic nie słychać .Mam nowego T5 -120 i leci jak burza i do tego mało pali .

6 godzin temu, gospodarny1992 napisał:

T5 i seria N to ta sama liga może w świecie smoków i starych baśni...Wypowiadaj się rzetelnie, a nie jak dziecko, ten NH co na zdjęciu ma zostaw osi 238cm, Valtra N 266cm. A to że Nh T6 ma napompowaną maskę to już ukłon w stronę marketingu NH, że jednak ludzie łykają ten fortel jak pelikany i mają wrażenie, że to taki duży ciagnik. T6 w podstawie ma rozstaw osi 264cm, dopiero z opcjonalnymi osiami rozstaw rośnie. 

Skoro chcesz być taki rzetelny to dodaj jeszcze, że N104 (bo o niej rozmawiamy) ma DMC 8 ton, a maksymalny nacisk na tylną oś to 6 t, a na przednią 4 t - ale dopiero w opcji. Takie parametry to porażka jak na traktor o rozstawie osi 267 cm i masie własnej około 5350 kg, i tej cenie (230 tys. zł netto lub więcej - patrz wyżej). W najgorszych parametrach jest to poziom NH T5. A że najgorsze parametry często determinują możliwości, to masz ten poziom T5, tylko z większym rozstawem osi i większą wyjściową masą własną.

Narzekasz na T6, piszesz o jakiejś napompowanej masce, ludziach łapiących się na marketing NH. A T6 ma DMC przeszło 10 t - 10500 kg, max. dopuszczalny nacisk na tylną oś to 7,3 t, 4,1 t max. dopuszczalnego nacisku na oś przednią, 4,9 t w opcji. Tylny tuz z siłownikami 90 mm (w papierach to opcja, ale w rzeczywistości to jest standard) i pompą pracującą z ciśnieniem 210 bar (opcja) ma udźwig prawie 7,9 t (około 6,3 t u Valtry). Rozstaw osi oraz wyjściowa masa są podobne jak u N104. Ale zbiorczo, to między np. T6 125 a N104 jest różnica jednej klasy maszyn.

 

Edytowane przez Kos_pl

Kabina ma dobre wyciszenie i tyle. No ale nie ma się co oszukiwać. Na zewnątrz strasznie wyją te skrzynie

@Kos_pl, że tak powiem, co Ty pleciesz? Nie widziałeś co prędzej napisałem? Cała nowa seria T6 opiera się na gabarytach 6-cylindrowych ciągników i głupotą jest porównywanie jej do N4, a zwłaszcza N104. Poprzednia seria T6 gabarytowo wypadała słabiej (modele 4-cyl) i możesz wymyślać co chcesz, ale tak było. N104 znacznie różni się chociażby od N124. Hydrauliki T6 nie ma w ogóle co porównywać do tej w N4 Versu, bo co to jest 113 l przy 200 l wydajności. Valtra w standardzie ma 200 bar, udźwig 7800 kg. Jak już chcesz to porównaj sobie N104 do tej T5, ale w tym wypadku T5 przegrywa pod każdym względem. Słabsza hydraulika, słabszy podnośnik, masa o tonę mniejsza 

24 minuty temu, szymolus napisał:

Ciekawe jak na tle NH wypada Kubota ?  Posiadam od maja M110GX-II. Póki co wrażenia pozytywne. NH nawet  nie oglądałem... z tymi skrzyniami.. niestety .. ten typ tak ma.. wyją 

Wyją i będą wyć, nh twierdzi że tak ma być i tyle, ciekawe jest tylko że w T7 i wyżej , niby to samo full powershift a nie wyje

To dlaczego Ty dalej porównujesz T6 do N104? No kuźwa, sam sobie zaprzeczasz w tym momencie, a na innych najeżdżasz. Nie jesteś w stanie pojąć, że model N104 jest mniejszy niż pozostałe w serii N4? Taki T5.120 jest malutki w porównaniu do N124, a N104 i tak jest dalej większy od T5.105, hydraulika wydajniejsza, podnośnik mocniejszy. Może jeszcze powiesz, że do T5 porównałbyś takie ciągniki jak JD 6R, Fendt 500 Vario, albo MFa 6700 (chodzi o gabaryty i parametry). Nie rozumiem po co takie coś w ogóle

 

Ja "chyba" coś stwierdziłem w odpowiedzi na zacytowaną wypowiedź (pamiętaj też o jakim modelu tu rozmawiamy - czyli patrz strona poprzednia, ale o tym już wspomniałem), sugerującą pewną nieprawidłowość. Jeżeli nie jesteś w stanie tego pojąć, to cóż mogę na to poradzić.

Bronisz zaparcie tych Valtr jak niepodległości, żeby tylko ktoś coś źle nie napisał, żeby ktoś nawet nie zasugerował jakiś nieuprawnionych według ciebie porównań, a to przecież tylko maszyny. A niemalże wszystko masz rozpisane. Nawet ceny, które okazują się jeszcze wyższe niż informacje Sumka i moje. Wzięte z sufitu jak za taki produkt jakim jest N104.

Edytowane przez Kos_pl

@Henius91 powiedz mi taką rzecz. Dlaczego diler Valtry sam odpuszcza temat po przedstawionych mu argumentach przeze mnie ,że T5, T6, Claas Arion 430 czy nawet podobny mu MF5710SL jest lepszy niż N104!?  Jedyną zaletą N104 jest jej rostaw osi. Więcej argumentów za nie pamiętam. 

Wyjąca skrzynia jest kwestią subiektywną. Mi to w ogóle nie przeszkadza. W T5 ledwo słychać a w T6 w ogóle. Pisząc T6 mam zawsze na myśli najnowszy model. 

Zrozum, że zakup N104 jest NIERACJONALNY! A jak tego nie rozumiesz to więcej się wykłócać nie będę :) 

życzę Wszystkim miłego wieczoru i spokojnego snu! 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v