Skocz do zawartości

Uszczlelnienie przekładni obrotomierza c-360



Od pewnego czasu zaczął mi wyciekać w dużych ilościach olej przy łączeniu pancerza linki a obudową przekładni,po zweryfikowaniu wnętrza i cennej poradzie kolegi Adi96 jest na to prosty sposób.

c6cd8c7e401fb9e8gen.jpg
Na wałku co jest napędzany od strony koła zębatego jest rowek na który nachodzi idealnie oring 8x1.5 który zapobiega dostawaniu się oleju do wnętrza.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

A już od razu co do czego... Może kolega lubi porządek i poukładane na swoim miejscu,co w tym złego że rozpisał? Świadczy o podejściu  będzie rozbierał bardziej skomplikowanego to śrubki nie zostaną.Patent działa u mnie 2 lata ja dałem grubszy oring pierwsze 5 mtg póki zimny przekładnia piszczała,teraz cicha praca  i oleju nie daje.Przekładnię można rozebrać na czynniki pierwsze to naprawa będzie kosztowała 2 zł  zamiast 30 zł gdzie te dzisiejsze przekładnie zależy jak się trafią będą chodzić lub się rozwalą i będą przekłamania na obrotomierzu.Dodam na koniec że jak ktoś pomyli z kołami to jest różnica będą zaniżone obroty

zetorki12 A w czym Ci to przeszkadza że przedstawiłem to opisałem po kolei w najprostszy sposób  ?

 

Landfarmer Mam nadzieję że na długi czas.Nawet jak po roku by problem przeciekania wystąpił  to pare minut i spokój na kolejne lata.

 

DTaras No zobaczymy ile to będzie zdawało egzamin  :) 

 

Pigmei Też się zastanawiałem nad tym ale po rozebraniu i  ocenie doszedłem do wniosku że lepiej to uszczelnić bo nie jest to trudne a kupno nowego szajsu co się rozpierniczy szybko nie ma sensu.

 

Adi96 Porządek i czystość to podstawa przy naprawach.

 

adrian Te nowe to badziewie jak się trafi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v