Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M108S?

Ciągnik Kubota M108S podczas serwisu w warsztacie prezentuje solidną konstrukcję i nowoczesne rozwiązania techniczne. Z mocą znamionową 108 KM, napędzany silnikiem Kubota V3800 o pojemności 3.8 L i czterech cylindrach, ten model jest przygotowany do wymagających zadań w gospodarstwie rolnym. Współpracuje z mechaniką opartej na skrzyni biegów z wieloma przełożeniami, co zapewnia elastyczność podczas pracy w różnych warunkach terenowych. Maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 4100 kg ułatwia podnoszenie i transportowanie ciężkich maszyn towarzyszących, co czyni go niezastąpionym narzędziem w rolniczych operacjach.




Rekomendowane komentarze

Ja mam byle łursusa, ale widać strasznie róźnice w paliwie. Tankuję na prywatnej stacji, której paliwo dostarcza chyba Orlen i ciągnik kopci jak zazwyczaj. Innym razem mleczarnia dowiezie ruskie i kopci podobnie a nawet mniej. Kolejnym tankowaniem waracam do prywatnego i dymu całe podwórko. Rok temu znów na ruskim tak kopcił jak stara lokomotywaa pompa po regenaracji. Strach nowego tankować jak co dostawa inne parametry.

Przerażające jest to,że tego typu awarie wynikają właśnie głównie za sprawą paliwa złej jakości.

Jak sklepikarz paragonu nie da po sprzedaniu zapałek to kontrola skarbowa już się nim zajmie a na stacjach wciskają ludziom szajs a kontrole są rzadko. Jak gdzieś coś nie tak to mandacik a właściciel dalej sprzedaje szajs i niszczy ludziom silniki w pojazdach za grubą kasę. Jak ktoś napisał mamy 21 wiek i już nie powinno być złego paliwa na stacjach benzynowych a ciągle się to spotyka. Starsze silniki zadymią, stracą moc ale będą chodzić a CR siada i to na potęgę :unsure:

Gość ZosiaSamosia

Opublikowano

Przepraszam że się wtrącam, ale mam pytanie. Rozmawiacie o paliwach i dlatego napiszę tataj, aby uzyskać szybką odpowiedź. Wczoraj na stacji pomyliłam pistolet w dystrybutorze i do diesla nalalam benzyny. Nie wiele myśląc dolałam ON do pełna. Bo przecież niektórzy dolewają w zimie benzyny przy tankowaniu traktorów. Niby dojechałam do domu ale teraz tak się zastanowiam, czy oby napewno zrobiłam dobrze...?

Czyli martwić się nie muszę, i "chwalić" domownikom też nie ma co :D dzięki

Już wystarczy,że nam się pochwaliłaś :D a swoją drogą to musiał na tej stacji jakiś przystojniak pracować,że się tak zapomniałaś :D

Kiedyś kolega tak się zapatrzył na super dziewczynę pracującą na stacji,że busa LT zatankował do pełna bezołowiową a bak miał praktycznie już pusty i na oparach do stacji dojechał. Coś mu dopiero zaświtało,że kasa za tankowanie się nie zgadza bo wtedy chyba prawie złotówka była różnicy w cenie ON-benzyna...wsiadł do busa i patrzy na paragon no i zdębiał...hehehe. Dzwoni do mnie co robić w tej sytuacji a ja,że w tej sytuacji powinien się przynajmniej z tą dziewczyną na randkę umówić :D

Efekt był taki,że wypchnął busa za stację i wężykiem spuścił całą benzynę do rowu a potem z jakąś bańką wrócił po ON na stację....taki efekt uboczny rozglądania się za babami :D

Co do Twojej Skody to koledzy dobrze radzą. Dolewaj ON w miarę ubywania i jakoś to będzie. Dolanie oleju też dobry pomysł ale nie wlewaj bezpośrednio do zbiornika tylko do 5 litrów ON, potrząchnij bańką i dopiero tą mieszaninę wlej do baku bo tylko wtedy równomiernie rozejdzie się w całym paliwie.

W CR bardzo ważne jest paliwo. Znajomy ma od nowości Forda 1.6 TDci. Jeżdżony tylko na paliwie z Orlenu oraz BP, zero problemów, a znam takich, co w tym samym silniku mieli wtryski do wymiany po 120-150tyś. Co do tej M108S to proponuję dołożyć dodatkowy filtr paliwa z odstojnikiem, taki jak teraz Kubota dokłada fabrycznie do nowych ciągników.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v